اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

رئیس‌ جمهور با پشتوانه فرهنگ ایثار و شهادت به تکلیف خویش عمل کرد

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه اقدامات رئیس ‌جمهور در سفر به نیویورک مدبرانه بوده است گفت: رئیس ‌جمهور با پشتوانه فرهنگ ایثار و شهادت به تکلیف خویش عمل کرد.

رئیس‌ جمهور با پشتوانه فرهنگ ایثار و شهادت به تکلیف خویش عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد جمعه‌ شب در نشست بصیرتی بسیجیان آبپخش اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری رزمندگان و بسیجیان عزیزی است که مردانه برای حفظ اسلام و انقلاب در برابر دشمن ایستادند و باید نسبت به تکریم این عزیزان همت کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس تبلوری از ولایتمداری جوانان ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: در جریان دفاع مقدس جوانان ایران اسلامی به ندای رهبری لبیک گفتند و برای دفاع از کیان اسلامی و ناموس وارد میدان نبرد حق و باطل شدند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: در شرایطی که برخی از افراد مغرض در تلاش هستند که حقیقت دفاع مقدس را زیر سئوال ببرند، آشنا کردن جوانان و نوجوانان جامعه که با ابعاد دفاع مقدس موضوعی ضروری است که باید به آن توجه داشته باشیم.

موسوی‌نژاد بیان داشت: امروز برخی جریان‌های خاص با سیاه‌نمایی اینطور مطالب را منعکس می‌کنند که گویا رزمندگان و شهیدان ما برای به‌دست آوردن مال و مکنت عازم نبردی نابرابر با دشمنان اسلام شدند، در حالی که حقیقت امر اینگونه نیست.

وی اضافه کرد: ایام دفاع مقدس نمودی از عرفان بالله بود و خانواده‌هایی که فرزندان خود را برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به کام شهادت کشاندند، نمودی عینی از عرفان بالله برای جامعه ما و نسل کنونی جامعه هستند.

این مسئول اذعان داشت: عمل به تکلیف مساله مهمی است که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم و در دوران دفاع مقدس تمامی رزمندگان، ایثارگران و شهدا تکلیف خود را شناختند و جانانه در مسیر عمل به تکلیف شتافتند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های امروز جامعه به‌خاطر فراموش شدن فرهنگ شهادت و ایثارگری است و با تقویت این فرهنگ در جامعه می‌توانیم مانع بسیاری از مشکلات شویم.

موسوی‌نژاد با تاکید بر اینکه وقتی به تکلیف عمل کنیم نتیجه کار الهی و درست خواهد بود، ابراز داشت: امروز همه ما باید به تکلیف خویش توجه داشته باشیم و در مسیر تکلیف عمل کنیم و به اینکه نتیجه عمل به تکلیف چه می‌شود توجهی نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: اقتدار امروز نظام و انقلاب اسلامی ماحصل خون شهدا است و همه ما باید برای پاسداشت خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تلاش کنیم و رهرو و ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس‌جمهور در نیویورک بیانگر اقتدار ایران اسلامی در سطوح بین‌المللی است و دکتر روحانی در تمام سخنان خود با اقتدار تمام از حقوق انقلاب و نظام اسلامی دفاع کرده است.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه اقدامات رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک مدبرانه بوده است، بیان داشت: اقدامات ریاست محترم جمهوری در سفر به نیویورک کاملا مقتدرانه و مدبرانه و در راستای اهداف انقلاب اسلامی بود؛ رئیس‌جمهور با پشتوانه فرهنگ ایثار و شهادت به تکلیف خویش عمل کرد.

وی با تاکید بر اینکه عمل به تکلیف مهم‌تر از هر عملی است، عنوان کرد: نیروهای ارزش‌مدار و انقلابی باید همواره تکلیف و وظیفه خود را شناسایی کنند و با تمام توان و اقتدار و بدون توجه به حواشی در مسیر عمل به وظایف خویش تلاش کنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) همواره در مدار عمل به تکلیف حرکت کردند، گفت: امام راحل می‌فرمودند اگر مردمی که به من درود می‌فرستند، علیه من هم شعار دهند به تکلیف خویش عمل می‌کنم و همه ما باید اینگونه باشیم.

موسوی‌نژاد بیان داشت: نباید در گیر و دارهای سیاسی گیر کنیم و حرف حق را فراموش کنیم؛ بلکه همواره و در هر موقعیتی باید برای دفاع از حق و حقیقت تلاش کنیم؛ همیشه باید برای رضای خدا تلاش کنیم و در این مسیر به هیچ مساله‌ای نباید توجه کنیم.

انتهای پیام/2452/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول