اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان خبر داد

ساخت شهرک ویژه مهندسین در سلطانیه

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: شهرک ویژه مهندسین در سلطانیه ساخته می‌شود.

ساخت شهرک ویژه مهندسین در سلطانیه

احد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی دیدار با مسئولان شورا و شهرداری سلطانیه مقرر شد شهرک ویژه مهندسین در این شهر تاریخی و توریستی ساخته شود.

وی به این شهرک ویژه برای مهندسین اشاره کرد و افزود: در این شهرک امکانات و قطعات زمین بسیار مناسبی طراحی و ساخته خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه قطعات زمین در این شهرک به صورت هزار متری خواهد بود، یادآور شد: در این یک‌هزار متر 250 متر مربع ساختمان در داخل قطعه زمین ساخته خواهد شد.

وی این شهرک را برای افراد متول دارای شرایط دانست و تاکید کرد: ساخت این شهرک می‌تواند گام مهمی در ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری در این شهرستان نوپا باشد.

بیات‌منش یکی از اهداف ساخت این شهرک را گذراندن تعطیلات آخر هفته افراد دانست و تاکید کرد: بسیاری از مسافرت‌ها به استان‌های شمالی و دیگر استان‌ها می‌تواند کاهش یابد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به خارج نشدن ریال از استان در این سفرها اشاره کرد و گفت: هرچند شاید این مبالغ زیاد نباشد اما می‌تواند در این شهرستان و  در استان صرف شود.

وی با بیان اینکه شهر سلطانیه منطقه‌ای بکر برای جذب توریست است، افزود: آینده گردشگری استان در این شهرستان نهفته است.

محمدی ضمن تاکید بر استفاده همه افراد از این شهرک، خاطرنشان کرد: در این شهرک همه افراد می‌توانند وارد شوند و نسبت به استفاده از زمین آن اقدام کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به دیگر توافقات سازمان نظام مهندسی با مدیریت شهری سلطانیه اشاره کرد، افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان آمادگی خود را برای ارائه نظرات فنی و کارشناسی به مسئولان سلطانیه داده است.

وی با بیان اینکه آمادگی داریم به لحاظ فنی و مهندسی خدمات لازم را برای توسعه شهر سلطانیه ارائه دهیم، افزود: پیشنهاد داده شده که برای کنترل طرح تفصیلی در این شهر نظرات فنی و کارشناسی ارائه شود.

محمدی با بیان اینکه برای بدنه‌سازی شهری سلطانیه آمادگی ارائه نظرات فنی را داریم، یادآور شد: بدنه شهری در سلطانیه به دلیل تاریخی بودن می‌تواند حائز اهمیت بسیار زیادی باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از ارائه خدمات فنی و مهندسی به صورت ارزان قیمت برای این شهر خبر داد و تاکید کرد: آمادگی داریم برای توسعه شهر سلطانیه خدمات فنی و مهندسی در این شهر را به صورت ارزان قیمت ارائه دهیم.

وی به دیگر اقدامات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان اشاره کرد و گفت: مدیریت سازمان نظام مهندسی تقویت تعاملات را با ارگان‌های دیگر در دستور کار خود دارد.

محمدی تقویت روابط کاری و تعاملات با دستگاه‌های اجرایی را مهم دانست و تاکید کرد: برای توسعه مناسب شهر زنجان نیازمند تعامل و همفکری مناسب هستیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه اقدامات خوبی برای توسعه تعاملات صورت گرفته است، افزود: در سال‌جاری نسبت به استمرار این سیاست‌ها تلاش می‌شود.

وی همچنین به ارائه خدمات فنی و مهندسی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی برای ارائه خدمات شایسته اهتمام جدی دارد.

انتهای پیام/73007/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول