اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ساخت نوعی نشت‌بند روی دالیز چاه

مهندس خلاق نفت مسجدسلیمان کارمند نمونه ملی شد

سهراب ترکیان، مهندس خلاق اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان کارمند نمونه ملی در سال 1392 انتخاب و معرفی شد.

مهندس خلاق نفت مسجدسلیمان کارمند نمونه ملی شد

رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: مهندس سهراب ترکیان به همراه مهندس مهرداد قندعلی دو تن از کارکنان این شرکت به ترتیب به عنوان کارمند نمونه ملی و کارمند نمونه مناطق نفت‌خیز جنوب انتخاب و معرفی شدند.

عبدالصمد یراحی در خصوص انتخاب این مهندس جوان به عنوان کارمند نمونه ملی افزود: نوآوری و خلاقیت سهراب ترکیان و ساخت یک نوع نشت‌بند در عملیات تعمیر یکی از چاه‌های تولیدی این شرکت و شکستن بن بست ایجاد شده بدون هر گونه سانحه و جلوگیری از خسارت روزانه یکصد و 10 میلیون ریال یکی از علل اصلی انتخاب وی بوده است.

وی تصریح کرد: این مهندس جوان در این عملیات تعمیری توانست با ابداع، ساخت و نصب این نشت‌بند بر روی دالیز چاه، 200 پام گاز حاوی H2S حبس شده را بدون هر گونه حادثه و سانحه‌ای آزاد و عملیات تعمیر چاه را توسط دکل حفاری میسر کند.

وی ادامه داد: مهندس سهراب ترکیان همچنین در بخش‌های دیگر نیز ابداعات و نوآوری‌هایی داشته‌اند که مجموع این اقدامات موجب صرفه جویی مبالغ قابل توجهی در هزینه‌های انجام شده این شرکت شده است.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول