اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان خبر داد

جذب 3200 نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان از جذب بیش از سه هزار و 200 نفر در این سازمان خبر داد.

جذب 3200 نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

کیانوش نیک‏‌هوش در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان سمنان دارای بیش از سه هزار و 206 عضو در رشته‏‌های مختلف است.

نیک‏‌هوش افزود: 56 درصد کل اعضا در رشته عمران فعالیت دارند که از این تعداد، یک هزار نفر با پروانه و 780 نفر بدون پروانه و در حال گذراندن آزمون مربوطه هستند.

وی ادامه داد: شش درصد از اعضای این سازمان را فعالان حوزه معماری تشکیل می‏‌دهند که 97 نفر آنها پروانه‏‌دار و 14 نفر بدون پروانه هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان افزود: 18 درصد دیگر را نیز دست‏‌اندرکاران صنعت برق شامل می‏‌شوند که 140 نفر آنها پروانه‏‌دار و 430 نفر بدون پروانه هستند.

نیک‏‌هوش گفت: 5/19 درصد ترکیب جمعیتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان را فعالان بخش مکانیک به خود اختصاص داده‌‏اند که از این تعداد، 270 نفر پروانه‌‏دار و 354 نفر بدون پروانه هستند.

وی گفت: در بخش نقشه‏‌برداری نیز که تنها یک درصد اعضای این سازمان را تشکیل می‏‌دهد، 14 نفر پروانه دارند و 23 نفر بدون پروانه هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با بیان اینکه این سازمان در حوزه ترافیک هنوز فرد صاحب پروانه‏‌ای را جذب نکرده است، گفت: در حوزه شهرسازی نیز شش نفر عضو این سازمان هستند.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول