اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهادکشاورزی استان اصفهان:

متکی بودن به بخش‌های دولتی سودی برای شرکت‌های فنی مهندسی ندارد

رئیس اداره جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: شرکت‌های فنی مهندسی اگر در فکر پایداری هستند باید بدانند اتصال به بخش‌های دولتی برای آن‌ها سودی ندارد.

متکی بودن به بخش‌های دولتی سودی برای شرکت‌های فنی مهندسی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نصراصفهانی پنجشنبه شب در نشست هم‌اندیشی شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای استان اصفهان در  ارتباط با واگذاری امور به بخش تصدی‌گران اظهار کرد: با وجود اینکه بخش‌های دولتی به سختی حاضر می‌شود امور و اختیارات خود را به بخش خصوصی واگذار کنند، اما در سال گذشته در بحث واگذاری تا جایی که توانستیم اختیارات را در اختیار تصدی‌گران قرار دادیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته کاهش چشمگیری در اعتبارات داشته‌ایم، به گونه‌ای که اعتبار 100 میلیارد تومانی ما به 5 میلیارد کاهش یافت و اگر نظام مهندسی کشاورزی به بخش کشاورزی کمک نمی‌کرد مشکلات بسیاری داشتیم.

رئیس اداره جهادکشاورزی استان اصفهان افزود: در حال حاضر کشاورزی استان به دلیل خشکسالی و شرایط خاصی که حاکم شده است مانند سال‌های گذشته نیست.

نصر با بیان اینکه امسال تنها 20 درصد از نیاز آب استان از زاینده‌رود تأمین شده است تصریح کرد: با وجود این مشکل بخش کشاورزی استان نیاز به بازنگری دارد و باید الگوها را تغییر داده و به سمت اولویت‌ها پیش رویم و بخش‌هایی را پرورش دهیم که آب کمتری احتیاج دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به وضع موجود و اعتبارات کم، شرکت‌های فنی مهندسی اگر در فکر پایداری هستند باید به فکر خود بوده و اتصال به بخش‌های دولتی برای آن‌ها سودی ندارد.

انتهای پیام/63015/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول