اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان تاکید کرد

ضرورت همراهی همه مسئولان با استاندار جدید

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر ضرورت همراهی همه مسئولان با استاندار جدید تاکید کرد.

ضرورت همراهی همه مسئولان با استاندار جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز عملیات غرور آفرین عملیات ثامن‌الائمه اظهار کرد: این عملیات از عملیات‌های غرورآفرین برای شکست حصر آبادان بود.

وی با بیان اینکه هفتم مهر سالروز شهادت حجت‌الاسلام حاج سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد است، افزود: وی در مشهد توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به سالروز سقوط هواپیمایی ارتش افزود: شهیدان نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا در این حادثه به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از خدمات پنج ساله رئوفی‌نژاد استاندار سابق زنجان افزود: آنچه در توان وی و نیروی کاری بوده است در استان انجام داده است.

*استاندار بومی خواسته مردم بود

خاتمی با بیان اینکه اغلب مردم استان زنجان درخواست استاندار بومی داشتند، افزود: این امر پس از انتخابات شدت گرفت و امروز با فعالیت‌های انجام شده در این زمینه استاندار بومی برای زنجان انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه استاندار فعلی زنجان توانمند و دارای کارنامه درخشانی در عرصه خدمت‌رسانی است، افزود: سابقه جهادی، آموزش و پرورش، رزمندگی و قانون‌شناسی از ویژگی‌های این استاندار است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه استاندار بومی شناخت کافی از استان دارد، افزود: همین امر موجب توجه به وضعیت استان می‌شود.

وی بر ضرورت همراهی و همکاری مسئولان استان با استاندار زنجان تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت برای توسعه استان استفاده کرد.

*سکوت جوامع در برابر جنایت‌های رژیم غاصب

خاتمی با اشاره به روز نهم مهر روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین تصریح کرد: با سکوت مجامع بین‌المللی جنایت‌های بیشماری علیه ملت فلسطین صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در طول 60 سال گذشته به مردم فلسطین تحمیل شده است، خاطرنشان کرد: صدای کودکان و جوانان فلسطین به گوش مردم جهان نمی‌رسد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی صدای مردم فلسطین را به گوش جهان رساند، خاطرنشان کرد: در میان سکوت جوامع جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس ادامه دارد.

وی با اشاره به روز سالمندان بر ضرورت تکریم سالمندان در جامعه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در جوامع اسلامی احترام سالمندان مورد توجه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه با ماشینی شدن زندگی احترام سالمندان کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد: منفعت‌طلبی افراد موجب عدم رسیدگی به امور سالمندان در جوامع صنعتی می‌شود.

وی سالمندان را آینه‌ای برای جوانان عنوان کرد و گفت: باید جوانان بدانند که سالمندانی در انتظار آنان نیز است.

خاتمی با اشاره به هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

انتهای پیام/73003/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول