اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان:

برگزاری 30 درصد برنامه‌های حوزه هنری استان زنجان در شهرستان‌ها

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: 30 درصد از برنامه‌های حوزه هنری استان زنجان در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

برگزاری 30 درصد برنامه‌های حوزه هنری استان زنجان در شهرستان‌ها

حمید‌رضا اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حوزه هنری استان زنجان نسبت به برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان‌ها تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده برنامه‌های حوزه هنری به صورت مستمر اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی شده است فضاهای اداری نیز برای اجرای برنامه‌های مختلف در اختیار حوزه‌ هنری شهرستان‌ها باشد و در این زمینه اقداماتی نیز صورت گرفته است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه بضاعت حوزه هنری استان زنجان پایین است، تصریح کرد: اگر در بحث‌های تجاری مجموعه‌های پردیس، درآمدهایی ایجاد شود در راه‌اندازی دفاتر در شهرستان‌ها و اجرای برنامه‌ها موثر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه احداث پردیس سینمایی در زنجان نقش بسیار بزرگی در پیشبرد اهداف دارد، یادآور شد: در زمینه احداث سینما و پردیس سینمایی در شهرستان‌ها باید گام نخست را خود آنها بردارند.

اسماعیلی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 70 عنوان برنامه در استان زنجان توسط حوزه هنری برگزار می‌شود، ادامه داد: حمایت از هنرمندان در تولید برنامه‌ها در اولویت کارهای حوزه هنری استان قرار دارد.

وی اذعان داشت: اجرای برنامه‌های مختلف از جمله جشنواره سوگواره عکس با عاشوراییان، جشنواره شعر کودک و تولید کتاب‌های مختلف توسط حوزه هنری با هدف تولید آثار فاخر و برجسته صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول