اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عنوان کرد

اوج رویارویی اقتصادی استکبار علیه ایران/ شرایط جدید بهبود فضای اقتصادی کشور

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: رویارویی اقتصادی استکبار جهانی علیه ملت ایران در اوج است و به زودی شرایط جدیدی را در راستای بهبود فضای اقتصادی کشور شاهد هستیم.

اوج رویارویی اقتصادی استکبار علیه ایران/ شرایط جدید بهبود فضای اقتصادی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی بعد از ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس جامعه کارگری استان اظهار داشت: چشم‌انداز اقتصادی کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی ملت غیور ایران حماسه‌ای همچون حماسه‌های دفاع مقدس رقم می‌زند.

وی بیان داشت: امسال برای نخستین‌بار میزان صادرات و واردات کشور بدون در نظر گرفتن درآمدهای نفتی به هم نزدیک شده است.

پورابراهیمی با بیان اینکه دشمنان اسلام از مقاومت ملت همیشه بیدار و هوشیار ایران اسلامی به شدت ترسیده‌اند، تصریح کرد: تحلیل آنها این است که اگر تحریم‌ها ادامه یابد تا چند وقت آینده دیگر هیچ تحریمی برای کشور ایران مؤثر واقع نمی‌شود.

وی رویارویی اقتصادی استکبار جهانی علیه ملت ایران را در اوج دانست و اذعان داشت: با لطف خداوند و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب به زودی شرایط جدیدی را در راستای بهبود فضای اقتصادی کشور شاهد هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای والا مقام را ضروری دانست و گفت: امروز عزت، سربلندی و استقلال ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

حسن رحمانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل گفت: دوران دفاع مقدس دوران طلایی است که موجب رشد و بالندگی ایران اسلامی شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حفظ همدلی علاوه بر تلاش برای تحقق برنامه‌های عملیاتی خود، بیشتر مراسم‌های ملی و مذهبی را با حضور کارکنان و جامعه هدف خود گرامی می‌دارند، افزود: هفته دفاع مقدس برجسته‌ترین حماسه ملت ایران در برابر ظالمان دنیا است.

وی تصریح کرد: برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی باید روحیه ایثار و تلاش رزمندگان، آزادگان و به ویژه شهدای والامقام را الگوی خود قرار دهیم.

در این مراسم که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود، امیرشکاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان در عملیات کربلای پنج پرداخت.

همچنین از همسران و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان کارگر تجلیل شد.

انتهای پیام/2446/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول