اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران خواسته‌هایش را برای مدیران استان تبیین کرد

هاشمی: اعتدال خمیرمایه تحرک سیاسی اجتماعی و اقتصادی در کشور است

استاندار تهران با تاکید بر اینکه اعتدال خمیرمایه تحرک سیاسی اجتماعی و اقتصادی در کشور است، گفت: با همه کسانی که شایستگی خدمت را دارند و با چارچوب نظام اسلامی همراه هستند کار می‌کنم.

هاشمی: اعتدال خمیرمایه تحرک سیاسی اجتماعی و اقتصادی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسین هاشمی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست خود با فرمانداران، معاونان سیاسی ـ انتظامی و بخشداران استان تهران به تبیین خواسته‌هایش از مدیران استان پرداخت و تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران مسئول جلوگیری از کم کاری، تعلل، سازمان‌های اداری در حوزه مأموریت خود هستند و باید به‌طور جدی از اقدامات نسنجیده و خودسرانه دستگاه‌ها که منجر به نارضایتی مردم می‌شود، ممانعت کنند.

تاکید استاندار تهران بر توجه به رسانه‌ها/عملکرد مدیران باید کاملاً شفاف باشد

استاندار تهران با تاکید بر شفاف بودن عملکرد فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها عنوان کرد: عملکرد مدیران باید کاملاً شفاف و در منظر افکار عمومی همواره قابل دفاع باشد.

وی در ادامه بر توجه مسئولان به رسانه‌ها به‌منظور انعکاس واقعی عملکردها و ضرورت پاسخگوئی به افکار عمومی تاکید کرد و گفت: سلامت اخلاقی، اداری و مالی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید سرلوحه همه دستگاه‌ها باشد.

هاشمی ادامه داد: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید در نوسازی و اصلاح شیوه‌های رفتاری و کاری اسوه دستگاه‌های اجرایی باشند و استانداری در دوره جدید درصدد است از طریق سیستم‌های نظارتی مرتبط، عملکرد کارگزاران خود را به دقت مورد مراقبت قرار دهد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه هیچ کس از این انقلاب طلبکار نیست، خاطرنشان کرد: همه ما فدای هدف‌های مقدسی هستیم که به‌خاطر آنها خون‌های مطهر شهداء ریخته شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید با عملکرد سالم و منصفانه خود از حریم نظام، ولایت و خدمت صادقانه به مردم پاسداری کنیم.

شایسته‌گزینی رویکرد انتصاب‌های استانداری تهران است

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شایسته‌گزینی تلاش ما در انتصاب‌ها است، گفت: با همه کسانی که شایستگی خدمت دارند و با چارچوب نظام اسلامی همراه هستند همراهی می‌کنیم و دانش، تجربه و تعهد به حقوق مردم و نظام اسلامی مهمترین معیارهای انتصابات ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ما به حذف اعتقادی نداریم و در صورت نیاز جابه‌جایی‌های صورت می‌گیرد، گفت: اگر جابه‌جایی صورت می‌گیرد باید در راستای بهتر شدن امور باشد.

هاشمی اعتدال را خمیرمایه تحرک سیاسی اجتماعی و اقتصادی در کشور دانست و گفت: رأی مردم به حجت‌الاسلام روحانی نشانگر تمایل عمومی مردم به مشی اعتدالی در اداره میهن اسلامی است چرا که آئین مسلمانی با مشی اعتدالی گره خورده است.

انتهای پیام/2462/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول