اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین:

5 عرصه اقتصاد مقاومتی در قزوین عملیاتی شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به پنج عرصه اقتصاد مقاومتی که باید عملیاتی شود، اضافه کرد: عرصه تولید مرغ بومی، کود ورمی کمپوست، تولید ماکیان، قارچ و ماهیان سردابی به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شد.

5 عرصه اقتصاد مقاومتی در قزوین عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا اله‌بداشتی صبح امروز در جلسه مشترکی که با حضور مدیران عامل تعاونی‌های روستاها با پست بانک و بسیج سازندگی استان در راستای خدمات‌دهی بیشتر به روستاییان و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد، با اشاره به رسالت بسیج سازندگی عنوان کرد: این سازمان با فعالیت‌های خود در نقاط مختلف در راستای رفع محرومیت‌ها کوشا بوده و با اعزام تیم‌های جهادی در محیط‌های محروم حضور می‌یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نام‌گذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نشان‌دهنده اهمیت این موضوع بوده و بحث اقتصاد مقاومتی همسو با این مسئله مهم است.

اله‌بداشتی با اشاره به پنج عرصه اقتصاد مقاومتی که باید عملیاتی شود، اضافه کرد: عرصه تولید مرغ بومی، کود ورمی کمپوست، تولید ماکیان، قارچ و ماهیان سردابی به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شد.

وی در خصوص همکاری‌های بیشتر در این راستا با سازمان تعاون روستایی استان و تعاونگران اعلام آمادگی کرد.

ناطق معین‌الدین با تأکید بر اتحاد و همدلی تعاونی‌ها اظهار داشت: اتحاد و همدلی شبکه تعاون استان و جدی بودن اعضا مدیران عامل در امر تشکیلات تعاونی‌ها می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود باشد.

وی خطاب به اعضای تعاونی‌ها بیان کرد: شما به عنوان نماینده کشاورزان باید در راستای رسیدن به اهداف شبکه‌های روستایی بیش از پیش فعال بوده و گام‌های مؤثری بردارید.

در ادامه این جلسه ابراهمیان معاون شعب پست بانک استان قزوین در راستای ایفای نقش اساسی خود در قالب برنامه چهارم توسعه کشور و افزایش دفاتر خدمات بانکی گام‌های بلندی برداشته است.

وی افزود: اشتغال‌زایی و بهره‌مندی از خدمات بانکی در سطح روستاها، ایجاد دفاتر اینترنت بانک، موبایل بانک، اس‌ام‌اس بانک از جمله اهداف فعالیت این نهاد در روستاها است.

معاون شعب پست بانک در پایان سخنانش به پرسش‌های حاضران در خصوص نحوه ارائه خدمات و ایجاد دفاتر پست بانک در روستاها پاسخ داد و بر همکاری بیشتر با سازمان تعاونی روستایی استان قزوین تأکید کرد.

در ادامه مسئولان بانک کشاورزی مطالبی در خصوص تسهیلات بانکی و همکاری با تعاونی‌های روستایی عنوان کردند.

انتهای پیام/2667/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول