اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های هفته گردشگری در قزوین تشریح شد

برگزاری تور عکاسی و شهرگشت در هفته گردشگری

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: همزمان با هفته گردشگری برنامه‌های مختلفی از جمله تور عکاسی و شهرگشت در قزوین اجرا می‌شود.

برگزاری تور عکاسی و شهرگشت در هفته گردشگری

مهدی کوزه‌گرها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در نخستین روز از این هفته تور عکاسی از آثار و ابنیه تاریخی و گردشگری شهر قزوین با حضور 40 عکاس از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از برگزاری سمینار «گردشگری پایدار و مسئولانه» همزمان با 9 مهر ماه خبر داد و گفت: میهمانان اصلی این برنامه بیش از 100 نفر از راهنمایان ارشد گردشگری کشور هستند تا ضمن آشنایی با شهر تاریخی قزوین از آثار و ابنیه گردشگری و کهن این شهر همچون مجموعه تاریخی سعدالسلطنه، عالی‌قاپو و بوستان ملی باراجین بازدید کنند.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: در این فرصت پروژه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرداری قزوین در راستای جذب توریست معرفی و راهنمایان ارشد گردشگری از این پروژه‌ها دیدن می‌کنند.

کوزه‌گرها ادامه داد: همچنین کارشناسان و فعالان حوزه گردشگری مقالات خود را با موضوعاتی نظیر گردشگری و توسعه پایدار، اقتصاد گردشگری و صنعت توریسم ارائه می‌دهند.

این مسئول یادآور شد: در طول این هفته کارشناسانی در مدارس شهر حضور می‌یابند و در رابطه با موضوعات مختلف گردشگری و میراث فرهنگی به دانش‌آموزان آموزش‌هایی ارائه می‌دهند.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین همچنین از برپایی تورهای شهرگشت در طول هفته برای عموم مردم با همکاری سازمان اتوبوسرانی در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

کوزه‌گرها یادآور شد: در یکی از روزهای این هفته خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان البرز به قزوین سفر می‌کنند و برنامه‌های متنوعی در حوزه گردشگری برای آنان ترتیب داده می‌شود.

انتهای پیام/2667/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول