اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به شعار جهانی جهانگردی

"آب" محور برنامه‌های هفته گردشگری در منطقه آزاد چابهار است

با توجه به شعار سازمان جهانی جهانگردی(UNWTO) در سال 2013 با عنوان " منابع آبی و اهمیت آن در صنعت گردشگری،جاذبه "آب" محور و کانون برنامه‌های هفته گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار خواهد بود.

"آب" محور برنامه‌های هفته گردشگری در منطقه آزاد چابهار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، با توجه به شعار سازمان جهانی جهانگردی(UNWTO) در سال 2013 با عنوان " منابع آبی و اهمیت آن در صنعت گردشگری و الزام کشورهای عضو این سازمان به انعکاس شعار مذکور در برنامه‎های توسعه ملی، جاذبه "آب" محور و کانون برنامه‌های هفته گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار خواهد بود.

منابع آبی در چابهار از جمله دریای عمان، رودخانه های دائمی باهو کلات و کاجو و نیز سایر رودهای فصلی، جاذبه‌هایی بی نظیر در جذب گردشگر به این منطقه محسوب می‎شوند.

دنیای شگفت‌انگیز زیر آب، تمساح پوزه کوتاه "گاندو"، میوه‎های گرمسیری، اقلیم مناسب، ورزشهای آبی – ساحلی از جمله: جاذبه هایی هستند که ارتباط مستقیم با منابع آبی دارند.

برنامه‎های هفته گردشگری از 5 مهرماه لغایت 11 مهرماه سال‌جاری در منطقه آزاد چابهار برگزار و توانمندی‌های منطقه در حوزه‎هایی همچون صنایع دستی، میراث فرهنگی، اکوتوریسم و محیط زیست، اقوام و مهمتر از همه منابع آبی بازتاب خواهد داشت.

انتهای پیام/75004/ل/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول