اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 و 27 دی ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری ورزشی در اصفهان

دبیر اجرایی سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری ورزشی گفت: نخستین سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان 26 و 27 دی ماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری ورزشی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دانیال معادی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دبیر‌خانه انجمن گردشگری ورزشی کشور اظهار داشت: ورزش در دنیای امروز له دلیل تأثیرات بی‌بدیل آن بر سلامت جسم و روان افراد جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی گردشگری ورزشی را بحثی نوپا و جدید در  صنعت توریسم دانست و اضافه کرد: 26 و 27 دی ماه امسال نخستین سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری ورزشی تصریح کرد: فعالیت دبیرخانه نخستین سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان آغاز شده است.

این مسئول به مهمانان حاضر در مراسم افتتاحیه این دبیرخانه اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسه خانم شروین جباریان به عنوان رئیس سمپوزیوم، علی‌اصغر کهنسال نیز به عنوان دبیر و مشاور بین‌الملل انجمن گردشگری ورزشی کشور و فریضه نیز به عنوان نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان حضور یافته‌اند.

معادی تاکید کرد: این سمپوزیوم با موضوع فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در گردشگری ورزشی  با مشارکت انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانیِ وزارت ورزش و جوانان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان و به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هدف از برگزاری  این سمپوزیوم اضافه کرد: شناسایی ظرفیت‌ها، منابع و مناطق مستعد سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری ورزشی، شیوه‌های جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در گردشگری ورزشی، اشتغال‌زایی و کار‌آفرینی در صنعت گردشگری ورزشی و ارتقای دانش، توانمندی و مهارت‌های کاربردی و عملیاتیِ فعالان مرتبط با این مباحث از مهم‌ترین اهداف برگزاری این سمپوزیوم است.

رئیس انجمن گردشگری ورزشی کشور ابراز داشت: توسعه صنعت گردشگری ورزشی در جمهوری اسلامی ایران مزایای بسیاری دارد.

رضا خوش‌نویس نیز در ادامه به تبیین صنعت گردشگری ورزشی در دنیا پرداخت و متذکر شد: توسعه صنعت گردشگری ورزشی در ایران به عنوان هدف اصلی از برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری ورزشی  محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آمد حاصل از گردشگری ورزشی در برخی کشور‌های همسایه از درآمد نفتی کشور ایران نیز بیشتر است، اذعان داشت: برنامه‌ریزی و اقدام عملی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بالای ورزشی کشور برای توسعه این صنعت در ایران الزامی است.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول