اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سرپرست جدید گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های هفته گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

توسط سرپرست جدید اداره‌کل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های هفته گردشگری این استان اعلام شد.

برنامه‌های هفته گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رحیم دادی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری برنامه‌های متنوعی در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

ود: برنامه‌های هفته گردشگری امسال استان کهگیلویه و بویراحمد هماهنگ با سازمان مرکزی برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: شعار جهانی امسال روز گردشگری با عنوان "گردشگری، آب و حفاظت از آینده مشترک" نام‌گذاری شده است.

دادی‌نژاد با بیان این‌که هفته گردشگری از پنجم مهرماه جاری آغاز می‌شود، اضافه کرد: امسال ایام هفته گردشگری با عنوان‌های گردشگری؛ آب و حفاظت از آینده مشترک، گردشگری پایدار؛ آموزش و رسانه، گردشگری؛ اشتغال و حماسه اقتصادی، گردشگری؛ خانواده و معنویت، گردشگری؛ تدبیر و امید و صلح و امنیت پایدار، گردشگری؛ جوامع محلی و صیانت از منابع آبی و گردشگری؛ هنرهای سنتی و میراث معنوی نام‌گذاری شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این هفته افتتاح چندین پروژه گردشگری از جمله هتل 3 ستاره آریوبرزن یاسوج، مجتمع تفریحی خورشید یاسوج، مجتمع تفریحی نیک‌اقبال سی‌سخت، مجتمع بین راهی خان‌احمد گچساران بوده که با مشارکت این اداره‌کل و بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این هفته کلنگ‌زنی تله‌کابین یاسوج و همچنین کلنگ‌زنی تله‌کابین و هتل سی‌سخت با حضور سرمایه‌گذار خارجی است.

دادی‌نژاد گفت: حضور کارکنان و سخنرانی کارشناسان گردشگری در روز جهانی جهانگردی در خطبه‌های نماز جمعه شهرهای مختلف استان، استقبال از نخستین زائر و گردشگر ورودی از مبادی زمینی، هوایی استان، غبارروبی گلزار شهداء، بازدید رایگان علاقه‌مندان از مجموعه‌های فرهنگی، تاریخی و موزه‌های استان، دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران، دیدار با جانبازان بستری در بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج، ارائه 10 تا 30 درصد تخفیف هتل‌ها و واحدهای اقامتی استان، نواختن زنگ ملی گردشگری در مدارس استان، تجلیل از فعالان بخش گردشگری، اجرای تور گردشگری جهت کارکنان، پاکسازی رودخانه‌ها و دریاچه‌های استان و نشست اصحاب رسانه با سرپرست اداره‌کل از برنامه‌های شاخص این هفته در استان است.

دادی‌نژاد خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی برنامه‌ها از طریق نصب بنر در سطح شهرهای مختلف استان و ارسال پیام کوتاه و شبکه استانی دنا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول