اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

تحقق بخشیدن به منویات رهبری اصلی‌ترین هدف بسیج سازندگی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت:تحقق بخشیدن به منویات رهبری اصلی‌ترین هدف بسیج سازندگی است.

تحقق بخشیدن به منویات رهبری اصلی‌ترین هدف بسیج سازندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، جبار دوست‏‌محمدیان ظهر امروز در جلسه توجیهی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در بین دهیاران، مسئولان پایگاه‌ها، اعضای حوزه مالک اشتر بیارجمند و مسئولان اجرایی این شهرستان میامی و نیز جمعی از مردم روستاهای اطراف، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان سمنان با تمام نیروی خود در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداشته است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی سمنان آمادگی کامل برای هرگونه همکاری با مردم، مسئولان و دیگر اقشار را دارد تا به هدف خود برسد؛ چرا که اصلی‌ترین هدف این سازمان تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان ضمن توجیه کامل طرح‌های اقتصاد مقاومتی و چگونگی اجرای آنها و واگذاری تسهیلات به متقاضیان، گفت: متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی باید در جهت تحقق این اهداف که خود بخش اعظم مشکلات مردم را از نظر شغلی و اقتصادی برطرف می‌کند، همکاری لازم را داشته باشند و تمام سعی خود را برای شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی به کار گیرند.

اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز در این مراسم گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای پیشنهادی رهبر معظم انقلاب مقابل حربه‌های دشمن است و این طرح نشان‌دهنده درایت ایشان در مقابله با جنگ نرم است.

نجفعلی انتظاری اضافه کرد: اگر از سخنان رهبری تبعیت داشته باشیم و به خوبی آن را درک کنیم، می‌فهمیم که اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست که غرب از آن تعبیر می‌کند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی سپردن کار به دست مردم و خودکفا شدن در نیازهای اساسی خانواده و این بسیار مهم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بیان کرد: کمیته امداد در رسیدن به این اهداف تمام سعی خود را خواهد کرد و در کمک به مردم و بسیج سازندگی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/2249/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول