اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه مشگین‌شهر:

محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی مسیر توسعه کشور است

مسئول بسیج سازندگی سپاه مشگین‌شهر گفت: بسیج سازندگی با محرومیت‌زدایی مسیر رشد و توسعه را برای کشور هموار می‌کنند.

محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی مسیر توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در مراسمی که صبح امروز و  با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد، پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی سپاه مشگین‌شهر افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه مشگین‌شهر در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی در طول سال اظهار داشت: ترویج فرهنگ کار و تلاش، کسب تجارب شغلی و مهارتی، تقویت توانمندی فردی و گروهی، کمک در کاهش هزینه‌های دولت، تسریع در انجام پروژه‌های کوچک و افزایش دلبستگی مردم به نظام از دستاوردهای بسیج سازندگی است.

سیداکبر ارجمندسادات تصریح کرد: بسیج سازندگی با محرومیت‌زدایی در مناطق محروم مسیر رشد و توسعه را برای کشور فراهم می‌کنند.

این مسئول گفت: ساخت خانه بهداشت روستای اولما و شیخ‌لار، غسالخانه روستای عصرآباد و کوجنق، تکمیل مسجد روستای آق قاسم‌لو و بازسازی بالغ بر 13 مدرسه و ده‌ها موارد دیگر از جمله فعالیت‌هایی است که بسیج سازندگی سپاه مشگین‌شهر با همکاری و مشارکت مردم منطقه با اعتبار بالغ بر 900 میلیون ریال در سال جاری انجام داده است.

 

ارجمندسادات در پایان سخنان خود ابراز داشت: در طول تابستان 92 بیش از 300 نفر در قالب گروه‌های جهادی در مناطق مختلف شهرستان مشگین‌شهر حضور یافته و با هدف محرومیت‌زدایی گام‌‌های ارزشمندی برداشته‌اند.

انتهای پیام/62009/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول