اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع):

هدفمند کردن فعالیت گروه‌های جهادی در دستور کار بسیج سازندگی قرار گیرد

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: حفظ گروه‌های جهادی و هدفمندسازی فعالیت آنها و به نوعی به کارگیری صحیح توانی که در این گروه‌ها هست در دستور کار بسیج سازندگی قرار گیرد.

هدفمند کردن فعالیت گروه‌های جهادی در دستور کار بسیج سازندگی قرار گیرد

رضا حافظی در حاشیه بازدید از روند فعالیت گروه‌های جهادی مستقر در بخش قمرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی پیشگام عمل به منویات مقام معظم رهبری هستند، اظهار داشت: دانشجویانی که در قالب گروه‌های جهادی در روستاها و مناطق محروم چه در زمینه فرهنگی و چه در زمینه‌های عمرانی و درمانی و مسائل دیگر فعالیت می‌کنند، بیشترین فعالیت را در خط مقدم خدمت به جامعه امروز ما انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: نیروهای اردوهای جهادی باید به عنوان الگو به مردم به ویژه نسل جوان معرفی شوند و منش و هدف آن‌ها سرمشق مدیران و مسئولین قرار گیرد.

جانشین سپاه علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که دانشجویان جوان ما افسران جنگ نرم هستند، ابراز داشت: جوانان دانشجوی ما عملاً آمدند و در صحنه مبارزه با دشمنان در جنگ نرم حضور جدی دارند و در مقابله با دشمن در روستاها در حال فعالیت هستند.

حافظی گفت: فعالیت خالصانه گروه‌های جهادی جای تقدیر و تشکر دارد و ما بر دستان آنها و بر کار و تلاششان بوسه می‌زنیم و بر این بوسه‌ زدن افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در روستاها فعالیت‌های زیادی وجود دارد که باید انجام شود، ابراز داشت: لازم است برنامه‌ریزی کنیم گروه‌های جهادی در طول سال به صورت مستمر فعالیت‌های خود را در اقصی نقاط کشور انجام دهند و این فعالیت‌های منحصر به زمان خاصی نباشد.

جانشین سپاه علی بن ابیطالب (ع) با تاکید بر اینکه همه مسئولان اعم از کشوری و لشکری باید این گروه‌ها را پشتیبانی و حمایت کنند و البته حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد، بیان داشت: مسئولان باید به این نکته توجه کنند که به طور قطع و یقین توسعه این گروه‌ها باید در اولویت کار باشد و رشد یابند.

حافظی ادامه داد: فعالیت‌هایی که این جهادگران انجام می‌دهند، هدفمند است و به نتایج خوبی منتج می‌شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از مسئولان سازمان بسیج سازندگی به دلیل هدایت گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: نکته ظریفی که باید به آن توجه شود این است، که حفظ گروه‌ها و هدفمندسازی فعالیت آنها و به‌کارگیری صحیح توانی که در این گروه‌ها وجود دارد در دستور کار بسیج سازندگی قرار گیرد تا بتوانند نهایت بهره‌برداری را از این خدمات داشته باشند و از جهت دیگر این برنامه‌ها برای اعضای این گروه‌ها نیز سازنده باشد و مدیران خوبی در این گروه‌ها پرورش یافته و در جای جای کشور از آن‌ها بهره‌مند شویم.

 

انتهای پیام/78009/ح40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول