اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج سازندگی انجام شد

احداث خانه پدر شهید توسط بسیج سازندگی سپاه عسلویه

به همت بسیج سازندگی سپاه عسلویه خانه پدر شهید زارعی در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

احداث خانه پدر شهید توسط بسیج سازندگی سپاه عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فرمانده سپاه عسلویه عصر امروز در این آیین اظهار داشت: پیروی و لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری در کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و دور افتاده از اهداف بسیج سازندگی سپاه عسلویه است.

خلیل رفعتی افزود: دلاوری‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس بیانگر ولایت‌مداری این عزیزان است که ما باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم.

وی اضافه کرد: منزل پدر این شهید بزرگوار در فروردین ماه 1392 توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه و با همکاری مدیرعامل و پایگاه پتروشیمی پارس کار خود را آغاز کرد.

رفعتی عنوان کرد: این بنا در زمینی به مساحت 80 متر مربع در قالب یک اتاق خواب و یک اتاق پذیرایی و سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه احداث شده که این کار کوچکی برای این خانواده شهید است.

فرمانده سپاه عسلویه ابراز داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای رشد و پیشرفت نظام اسلامی همت داشته‌اند و به فضل خدا به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌اند.

رفعتی یادآور شد: امروز دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات و جدا کردن نسل جوان از فرهنگ بسیجی هستند که باید در برابر تهدیدات نرم دشمنان ایستادگی کنیم.

وی اضافه کرد: حرکت در مسیر ولایت فقیه رمز موفقیت و عزتمندی ایران اسلامی است و همه باید با وحدت و همدلی در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام/2451/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول