اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل انجام شد

بازدید سردار خراسانی از طرح‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی

رئیس بسیج سازندگی کشور از طرح‌های اقتصادی و تولیدی بسیج سازندگی اردبیل که در راستای تحکیم مقوله اقتصاد مقاومتی در حال اجراست، بازدید کرد.

بازدید سردار خراسانی از طرح‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید که صبح امروز از استخر پرورش ماهی سه‌راهی آقاباقر منطقه نیار اردبیل انجام شد، سردار مجید خراسانی از استخر پرورش ماهی بازدید کرد که با جدیدترین شیوه‌ها و روش‌ها به ویژه شیوه ساخت حوض هشت ضلعی بتنی با جدیدترین تکنیک روز در حال اجراست که ظرفیت پرورش ماهی در هر دوره شش ماهه 10 تن می‌باشد.

این طرح را که به همت بسیج سازندگی و بخش خصوصی اجرایی شده است علاوه بر تولید آبزیان آب استخرها برای مصارف کشاورزی در مناطق پایین دست به ویژه کشت سیب‌زمینی و سبزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مجری این پروژه در توضیحاتی که برای سردار خراسانی ارائه کرد، اظهار داشت: کل مساحت استخرها 250 متر‌مربع است که این مجموعه شامل چهار استخر بتنی هشت ضلعی می‌باشد.

مهرعلی مهری خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه 130 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است که آب خارج شده از این استخر که از توانمندی خوبی برای آبیاری محصولات زراعی برخوردار است در اراضی پایین دست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید رئیس بسیج سازندگی کشور در سخنانی گفت: ما برنامه‌ها و اهداف خود را با رویکرد اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار دادیم به طوری که تلاش می‌کنیم تا در قالب طرح‌های مختلف بتوانیم به توانمند شدن اقتصاد کشور کمک کنیم.

سردار مجید خراسانی با بیان اینکه بسیج مسئولیت پروژه‌های کوچک و زودبازده را بر عهده دارد، ادامه داد: پروژه‌های بزرگ و زیر‌ساختی در حوزه فعالیت بسیج سازندگی نیست.

وی از بسیج سازندگی به عنوان ظرفیت عظیم در مسیر توسعه و عمران و آبادانی یاد کرد و گفت: اگر دولت از این ظرفیت استفاده کند می‌تواند در گذر از تحریم‌ها بسیار موفق کند.

انتهای پیام/62001/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول