اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

بیشتر از گذشته از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده می‎کنیم/ تعاونی دهیاران فعال شد

معاون عمرانی استاندار گلستان در خصوص اردوهای طرح هجرت گفت: برای اجرای پروژه‎های مختلف گرچه موافقت‎های استانی را شروع نکرده‎ایم اما با بضاعت موجود، بیشتر از گذشته از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده خواهیم کرد.

بیشتر از گذشته از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده می‎کنیم/ تعاونی دهیاران فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت، جهادی و اقتصاد مقاومتی سپاه نینوای گلستان در گرگان اظهار داشت: طرح‎هایی که می‎توان از ظرفیت اردوهای بسیج سازندگی استفاده کرد در اولویت قرار می‎گیرند.

وی از فرمانداران خواست تا پشتیبانی از اردوهای بسیج سازندگی را در دستورکار قرار دهند و تصریح کرد: تخصیص اعتبارات در این حوزه از طریق دفتر بودجه استانداری پیگیری می‎شود.

بسیج سازندگی در عرصه‎های موردنیاز به تسریع روند پروژه‎ها کمک کند

معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: پروژه‎های مصوب و در دست اجرا که در بانک اطلاعاتی موجود است از طریق دفتر برنامه و بودجه استانداری با همکاری دفتر فنی استانداری مشخص و در اختیار ظرفیت بسیج قرار خواهد گرفت.

دادبود با بیان اینکه گزارش‎های نظارتی پیگیری و جمع‎بندی خواهد شد، اذعان کرد: سال گذشته قرار بود بسیج سازندگی در کارگروه‎های مختلف حضور داشته باشد تا در عرصه‎های مورد نیاز به تسریع روند پروژه‎ها کمک کند.

وی از فعال شدن تعاونی دهیاران در سطح استان خبر داد و یادآور شد: اعتباراتی در این حوزه به تعاونی دهیاران تزریق شده است.

اولویت‎ها را برای توسعه استان شناسایی کنیم

معاون عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه مدیریت‎ها باید برای برداشتن قدم‎های موثر و حرکت‎های حماسی برداشته شود، خاطرنشان کرد: بخشی از کارها در حوزه اقتصادی انجام شده و بخشی نیز نیمه‎تمام باقی مانده است که باید برای شکوفایی پروژه‎ها خیلی بزرگ و مفید دست به دست یکدیگر دهیم و اولویت‎ها را برای توسعه استان شناسایی کنیم.

دادبود بیان داشت: ایجاد ظرفیت، ثبات امنیت، ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی، توسعه و رشد استان در سایه اجرای پروژه‎ها محقق می‎شود که همه باید در این راستا با جدیت ورود کنیم.

انتهای پیام/83001/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول