اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی خواهران بسیجی آبیک صورت گرفت

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرستان آبیک

نمایشگاه عکس دفاع مقدس از سوی حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمة‌الزهرا (س) آبیک و پایگاه مقاومت بسیج خواهران ام‌البنین این شهرستان برپا شد.

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرستان آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در نمایشگاه عکس دفاع مقدس که در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری باران شهر آبیک برپا شده است عکس‌های سیاه و سفید در قطع 30 در 50 به چشم می‌خورد.

در این نمایشگاه با ورود به نگارخانه، در نخستین ایستگاه بسیجیان آمده است که خوش‌آمدی رفیق، سرافرازمان کردی و در دومین ایستگاه بسیجیان نوشته شده است بر قامت بی ‌سر شهیدان صلوات بفرستید.

در سومین ایستگاه با عنوان «بسیجی‌های دیروزی» آمده بود که آنها از جنس اعجاز و کرامت بودند و در چهارمین ایستگاه بسیجیان با نام «بسیجی‌های امروزی» نوشته شده بود که تازه دنیا مبهوت توانایی شده است.

و اما در پنجمین و آخرین ایستگاه بسیجیان با نام «معرفی ابزار کار بسیجی» آمده بود که قلم بسیجی وسیله‌ای برای روشنگری و نوشتن حقایق و سربند بسیجی وسیله‌ای برای اثبات عشق به اهل بیت (ع) و یار قدیمی پیشانی بسیجیان است.

در این نمایشگاه، عکس‌های حضور جانبازان در طلائیه، حضور بانوان در معراج‌الشهدای طلائیه، خاک مقدس فکه، منطقه شلمچه سال 65، منطقه عملیاتی غرب، وداع رزمندگان پیش از عملیات در عملیات والفجر چهار و تنگه چزابه به نمایش گذاشته شده بود.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه عکس‌هایی از دریادلان طلائیه، آفتاب پنهان طلائیه، ماشین‌آلات سوخته به جا مانده در دشت طلائیه، مسجد جامع خرمشهر، منطقه عملیاتی والفجر چهار و محور لشکر امام حسین (ع) و اقامه نماز جماعت، کربلای پنج جزیره و نخل‌های سوخته، شلمچه عملیات کربلای پنج، منطقه عمومی بستان عملیات طریق‌القدس، منطقه عملیاتی بیت‌المقدس، حضور لشکر محمد رسول‌الله (ص) در ورزشگاه آزادی پاییز 65، اعزام کاروان راهیان کربلا و دریای نور منطقه زید به چشم می‌خورد که خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس را برای هر انسانی تداعی می‌کند.

همچنین در این نمایشگاه عکس‌هایی از حضور بانوان در قالب کاروان راهیان نور در منطقه عملیاتی شلمچه و حضور آقایان در قالب کاروان راهیان نور منطقه عملیاتی طلائیه به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/77006/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول