اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پیشنهاد فرماندار و نیروهای آموزش سپاه ناحیه کاشمر انجام شد

پیاده‌روی مسئولان کاشمری با لباس بسیجی به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیاده‌روی و مسیریابی مسئولان کاشمری در رزم شبانه همزمان با هفته دفاع مقدس و برای نخستین بار با حضور تمامی مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای کاشمر برگزار شد.

پیاده‌روی مسئولان کاشمری با لباس بسیجی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز با اشاره به لزوم تجلیل از مقام شامخ شهیدان و پاسداشت ارزش‌های دوران دفاع مقدس گفت: ما مسئولین باید به یاد داشته باشیم که با برگزاری این گونه حرکات بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌های شهدا و ایثارگران را تجلیل کنیم.

فروزان با گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها بهانه‌ای است تا بار دیگر یاد شهدا و دوستان رفته خود را گرامی بداریم؛ با شهدایی که امروز ناظر اعمال ما هستند عهد می‌بندیم که با ادامه دادن راهشان، پیرو ولایت فقیه باشیم.

فرماندار کاشمر خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ما مسئولین خدمت به مردم و محافظت از دین است بنابراین باید با تقویت روحیه بسیجی در راستای خدمت به مردم تلاش کنیم.

به گزارش فارس، پیاده‌روی و مسیریابی مسئولان کاشمری در رزم شبانه همزمان با هفته دفاع مقدس و برای نخستین بار با حضور تمامی مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای کاشمر برگزار شد.

این اقدام که به پیشنهاد فرماندار و توسط نیروهای آموزش سپاه ناحیه کاشمر برگزار شد، تمامی مسئولان کاشمر با پوشیدن لباس بسیجی به صورت دسته جمعی از محل فرمانداری این شهر ابتدا به زیارت امامزاده سید مرتضی (ع) رفتند و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در یک محفل معنوی دعای توسل را قرائت کردند.

شرکت‌کنندگان در این رزم شبانه با حضور در قسمت شرقی بقعه امامزاده سیدمرتضی (ع) تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در دوره آموزش رزم شبانه را تحویل گرفتند و به صورت پیاده و در صفوفی منظم به سمت اردوگاه شهید مدرس به راه افتادند.

مسئولان پس از طی کردن مسیر یک کیلومتری، وارد منطقه آموزش و آغاز عملیات رزم شبانه شدند و پس از ارائه توضیحات و آموزش‌های لازم توسط فرمانده عملیات، شرکت‌ کنندگان پس از طی مسافت چهار کیلومتر به صورت پیاده اصول دید در شب و شناسایی مسیرها، آشنایی با جهت‌ها و پیدا کردن قبله را فرا گرفتند.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول