اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود خبر داد

اجرای بیش از 170 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شاهرود

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: در هفته دفاع مقدس، بیش از 170 عنوان برنامه در سطح شهرستان به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار می‌شود.

اجرای بیش از 170 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری امشب در نشست خبری خود در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شاهرود که با حضور خبرنگاران در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد، با درود به ارواح مطهر شهدا و امام راحل (ره) و تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: تمام تلاش ما در این هفته مقدس، برابر یک لحظه زحمات شهدا و ایثارگران و خانواده شهدا هیچ است.

وی تصریح کرد: ما برابر جانبازی که 30 سال بی‌‏حرکت در گوشه‌ای افتاده و زجر می‌کشد، حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: حال با توجه به این موضوع، برنامه‌های مختلفی را در هفته دفاع مقدس برای پاسداشت و گرامیداشت این همه ایثار و از خودگذشتگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترتیب داده‌ایم.

مطهری خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، علاوه بر برنامه‌های عمومی که در سطح پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج در سطح شهر و روستا برگزار می‌شود، بیش از 170 عنوان برنامه اختصاصی نیز در نظر گرفته شده که در طول هفته اجرا خواهد شد.

برگزاری رزمایش فرهنگی حماسه اروند در شاهرود

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تشریح برنامه‌ها گفت: عمده و گل سرسبد برنامه‌های این هفته، برگزاری رزمایش فرهنگی حماسه اروند در جوار حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود است.

مطهری افزود: غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهرها و روستاها، حضور در نماز جمعه شهرها، فضاسازی فرهنگی در پایگاه‌های مساجد، مدارس، ادارات و اصناف با سنگر، دیدار با ائمه جمعه شهرها، دیدار و تفقد از خانواده شهدا و ایثارگران از جمله این برنامه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با رزمندگان، ایثارگران و سالمندان، سرکشی از خانواده مستمندان، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح پایگاه‌ها، صبح‏گاه مشترک، برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی، بصیرتی و سیاسی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اعزام اکیپ‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، ویزیت رایگان بسیجیان و خانواده شهدا، پیاده‌روی خانوادگی، سازمانی و گردانی، همایش امر به معروف و نهی از منکر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس بسیج شهرستان شاهرود است.

تجلیل از یادگاران دفاع مقدس در شاهرود

مطهری افزود: برگزاری شب خاطره و تجلیل از یادگاران دفاع مقدس در اقشار مختلف بسیج، برگزاری اردوهای یک روزه زیارتی و تربیتی و بازدیدهای علمی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان شاهرود است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر حضور اقشار مختلف در برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: ما از همه مردم شهیدپرور شهرستان دعوت می‌کنیم تا در برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مساجد و محلات، مدارس، ادارات، بازار و جامعه حضور فعال داشته باشند.

وی اظهار کرد: تمام تلاش همه همکاران ما در سپاه و بسیج بزرگداشت مقام شهدا و ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار در سطح جامعه است که امیدواریم با دعای خیر مردم به این هدف برسیم.

انتهای پیام/2249/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول