اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

دفاع مقدس نمایشگاه شایستگی جوانان ایرانی است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: دفاع مقدس نمایشگاه حقیقی از شایستگی‌ها و دلاورمردی‌ها جوانان برومند ایران اسلامی و سرزمین پاک ماست.

دفاع مقدس نمایشگاه شایستگی جوانان ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی ظهر امروز در یادواره 75 شهید والامقام شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: ملت ایران در حالی با هجمه دشمنان و یورش آنها در سال 59 روبرو شد که نظام نوپای ما هنوز با مشکلات و دغدغه‌های بسیاری روبرو بود.

وی خاطرنشان کرد: در این جنگ نابرابر که غرب و شرق پشتیبان صدام بودند ملت ایران بدون تکیه بر تجهیزات و تسلیحات نظامی توانست بر تمام شیاطین روزگار غلبه کند و بعد از هشت سال جشن پیروزی را با افتخار تمام برگزار کند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: بعد از این دفاع جانانه که محصول خون 100 شهید جانباز آزاده و ایثار‌گر بود امروز و در این مقطع حساس انقلاب اسلامی ما در اوج اقتدار عظمت و توانمندی قرار گرفته و حاضر نیستیم ذره‌ای از آرمانمان عدول کنیم.

قیاسی تمام دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت بسیجیان و نیروهای مسلح کارآمد توصیف کرد و گفت: شهدای ما گنجینه‌هایی هستند که دلاورمردی‌های آنها باید در هر شرایطی الگو قرار می‌گرفت.

وی ضرروت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بسیار ضروری و حیاتی برشمرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ما امروز الگوی مقاومت، ایثار و شجاعت تمام عیار است و در این مسیر ما وظیفه داریم در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب بیش از هر زمان دیگر در عرصه جنگ اقتصادی و نرم بر دشمن زبون غلبه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در پایان سخنان خود ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک کشور مقتدر و با صلابت دفاع از کیان و حیثیتش را جزو اهداف آرمانی خود قرار داده و بیش از هر زمان دیگر می‌کوشد به سمت اهداف متعالی حرکت کند.

انتهای پیام/62004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول