اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان:

مقاومت اسلامی نتیجه دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: مقاومت اسلامی نتیجه کاری است که ملت ما در دوران دفاع مقدس انجام دادند.

مقاومت اسلامی نتیجه دوران دفاع مقدس است

محمد مارانی امروز در حاشیه برگزاری یادواره  سنگرسازان بی‌سنگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: نتیجه کار رزم رزمندگان با فرماندهی امام خمینی (ره) در صحنه‌های نبرد دوران دفاع مقدس پیروزی‌های بزرگی برای ما در برداشت و حاصل کار یک اصول شد برای صدور انقلاب در کشورهایی که به عنوان مقاومت اسلامی هستند.

وی افزود: اگر امروز شاهد مقاومت رزمندگان حزب‌الله در جنگ نابرابر 33 روزه و مبارزه جانانه و بدون سلاح مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها هستیم و اگر مردم سوریه سه سال در برابر تهاجمات دشمنان مقاومت می‌کنند، این نتیجه کاری است که ملت ما در دوران دفاع مقدس انجام دادند.

مارانی با اشاره به بیداری اسلامی در بین کشورها تصریح کرد: امروز حدود 70 کشور دنیا هزینه می‌کنند تا در سوریه در برابر یک حکومت دینی بایستند و آن را نابود کنند و عدم موفقیت آنها در این راستا برگرفته از نهضت و عمل ملت ایران است.

وی عنوان کرد: آمریکا بعد از پیروزی ما چندین جنگ در منطقه به راه انداخت تا مقدمه‌ای باشد که بتواند جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند، اما همه توطئه‌هایی که کردند با تدابیر جمهوری اسلامی شکست خوردند.

مارانی خاطر نشان کرد: امروز در کشور سوریه این افتضاحی که به بار آوردند برای آنها باورکردنی نیست، خودشان اعتراف کردند که نتوانستیم در سوریه کاری انجام دهیم و سبب شدیم ایران در منطقه رشد کند، اگر آمریکا در سوریه کوتاه آمد، برای این بود که جمهوری اسلامی ایران توانست تأثیر سیاسی در این راستا بگذارد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: اینکه برخی می‌گویند سوریه چه ربطی به ما دارد و چرا ما فدا شویم، دشمن می‌داند اگر از سد سوریه بگذرد از سد ایران گذشته است و این را مقدمه‌ای برای یک حرکت بزرگ می‌داند، امروز بسیاری از ما از نظر اخلاقی و اعتقادی حاضر هستیم در سوریه بجنگیم.

انتهای پیام/80002/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول