اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب خبر داد

اجرای 400 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در قم

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 400 عنوان برنامه برای این ایام در نظر گرفته شده است.

اجرای 400 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در دیدار مسئولان سپاه استان با آیت‌الله جوادی آملی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 6 هزار شهید استان قم به برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سپاه همواره در راستای انعکاس حماسه‌ها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تلاش کرده و به همین مناسبت 400 عنوان برنامه را برای ایام هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است.

وی دیدار مسئولان سپاه با مراجع عظام در آستانه هفته دفاع مقدس و مراسم رژه نیروهای مسلح در بلوار پیامبراعظم(ص) را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: مراسم افتتاح نمایشگاه یاد یاران با فعالیت 48 غرفه محصولات فرهنگی و جنگ‌افزارهای نظامی در شامگاه روز 31 شهریور با حضور آیت‌الله نوری همدانی برگزار شد.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب با بیان اینکه نمایشگاه یاد یاران هرشب میزبان یک شخصیت لشکری و کشوری است، خاطرنشان کرد: هر شب در پایان برنامه‌های سخنرانی رزمایش عملیات والفجر مقدماتی به اجرا در می‌آید.

مهدوی‌نژاد در پایان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی از سوی پایگاه‌ها، حوزه‌ها و همچنین نواحی مقاومت در این هفته به اجرا در می‌آید، تصریح کرد: 20 روز پس از اتمام نمایشگاه یعنی در 18 ذی‌الحجه برنامه بازسازی واقعه غدیر خم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول