اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق عملیات سپاه شاهرود:

هنوز بسیاری از آثار دوران دفاع مقدس کشف نشده است

مسئول سابق عملیات سپاه شهرستان شاهرود گفت: دوران دفاع مقدس گنج گران‏بها و ارزشمندی بوده که هنوز بسیاری از زوایای آن ناشناخته مانده و کشف نشده است.

هنوز بسیاری از آثار دوران دفاع مقدس کشف نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی باقری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس که با حضور بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان واحد مقاومت پیش‏گام شاهد حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی کوثر شاهرود برگزار شد، با تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدا و امام راحل (ره) گفت: خدا را شاکریم که توفیقی حاصل شد و باز در جمع نسل‏‌های آینده‏‌ساز انقلاب اسلامی حاضر شدیم و به بیان موضوعات مختلف مربوط به دفاع مقدس می‌پردازیم.

وی افزود: دفاع مقدس، دوران خودسازی و خودباوری ملت ما و عزت و سربلندی اسلام بود؛ چرا که دشمنان آمده بودند تا بمانند و اسلام را به زیر آورند، اما ایمان و اخلاص رزمندگان سد محکی برابر آنان شد.

مسئول سابق عملیات سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل (ره)، ما اهل جنگ نیستیم؛ اما اگر جنگی بر ما تحمیل شود، می‌ایستیم هر چند که 20 سال طول بکشد.

وی تصریح کرد: جنگ به ما تحمیل شد و دفاع کردیم و یک وجب از خاک پاک خود را نیز از دست ندادیم و نشان دادیم با دست خالی نیز می‌توان دفاع کرد و ایستاد و پیروز شد.

باقری با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار کرد: زن، مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ در جنگ کنار هم قرار گرفتیم و اتحاد و همدلی یک ملت را به رخ دنیا کشیدیم و نشان دادیم که با همدلی و اتحاد می‌توان برابر دنیا با دستان خالی ایستاد.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس، علم و دانش در کنار ایمان و اخلاص و اراده به میدان آمد و ما توانستیم بسیاری از تجهیزات خود را بسازیم و شعار «ما می‌توانیم» را ثابت کردیم.

وی افزود: اکنون نیز بعد از جنگ این فرهنگ تاکنون ادامه یافته و هر جا کم آوردیم، با این فرهنگ جهادی باز حرکت کردیم و موفق شدیم و این فرهنگ دفاع مقدس است که ما را به پیش می‌برد.

باقری گفت: دانش‌آموزان باید قدردان این نعمت آرامش و امنیت باشند و با کوشش خود به کسب علم و دانش در کنار معرفت و بصیرت بپردازند تا بتوانند راه شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی را با قدرت ادامه دهند و پیروزی و سربلندی را از آن ملت ایران کنند.

انتهای پیام/2249/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول