اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوریه به شعار «هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام» اضافه می‌شود

نایینی: تحت هیچ شرایطی از کمک معنوی به مردم سوریه کوتاه نمی‌آییم

فرمانده سپاه کاشان گفت:‌ دنیای استکبار بداند تحت هیچ شرایطی از کمک معنوی به حزب‌الله و مردم مظلوم سوریه کوتاه نمی‌آییم.

نایینی: تحت هیچ شرایطی از کمک معنوی به مردم سوریه کوتاه نمی‌آییم

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نایینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان کاشانی در قالب لشگرها و گردان‌های مختلف در عملیات‌ سرنوشت‌سازی در جنگ هشت‌ساله نظیر بیت‌المقدس، رمضان، فتح‌المبین، والفجر 8، کربلای چهار و پنج و...حماسه‌ساز بودند و نزدیک به یک‌هزار و 700 شهید و صدها جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی همچنین با یادآوری رتبه نخست شهرستان کاشان در امر پشتیبانی از جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس ابراز داشت: در این میان بازاریان و کارگران همگام با کارخانجات، نهادها و سازمان‌های شهرستان در دوران جنگ تحمیلی وظیفه پشتیبانی از جبهه‌ها را برعهده گرفتند و با اقداماتی نظیر تأمین البسه و مواد غذایی و تشکیل ستاد پشتیبانی از رزمندگان از همه مجاهدان راه حق در جنوب و غرب کشور حمایت کردند.

فرمانده سپاه کاشان با تأکید بر حضور رزمندگان خطه کاشان در مناطق عملیاتی مختلف بیان داشت:‌ مناطقی نظیر کردستان، کرمانشاه، سرپل‌ذهاب، سوما، قصر شیرین، مهران، دهلران، ایلام، فاو، دارالخویین و فکه هنوز خاطرات رشادت‌های فرزندان دارالمؤمنین را از یاد نبرده است.

نایینی با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان و شهدای مجاهد کاشانی در دوران دفاع مقدس گفت: شهید سردار کریمی و شهیدان زجاجی، معمار و حسن‌زاده نمونه‌های حضور دلاورمردان این خطه در قالب فرماندهان لشکر و تیپ در جنگ تحمیلی است.

وی در ادامه به برنامه‌های ناحیه مقاومت سپاه کاشان در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح متشکل از یگان‌های نظامی ارتش، نیروی انتظامی و سپاه و بسیج و گروه‌ها و حوزه‌های زیرمجموعه، تجمع 5 هزار نفری خانوادگی رزمندگان در محل قبور مطهر شهدای گمنام با حضور مسئولان لشگری و کشوری، برپایی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات با حضور نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و حضور در گلزار شهدای شهرستان برخی دیگر از برنامه‌های تدارک دیده شده توسط این ناحیه در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه کاشان همچنین به برنامه‌های حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان در هفته گرامیداشت دوران دفاع مقدس نیز اشاره و عنوان کرد: تجلیل از جانبازان 70 درصد، فتح قله‌های شهرستان، جام فوتسال صالحین و والیبال برای بانوان، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، طرح‌های محرومیت‌زدایی، ویزیت رایگان توسط جامعه پزشکی شهرستان، برپایی جلسات فرهنگ جهادی و سخنرانی در مدارس کاشان از جمله این برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها است.

نایینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطرح کردن شعار «هم غزه، هم لبنان جانم فدای اسلام» در سال گذشته که با عصبانیت رسانه‌های ضد انقلاب و غربی همراه شد تصریح کرد: شایسته است امسال واژه سوریه را نیز به این شعار اضافه کرده و ندای «هم غزه، هم لبنان، هم سوریه جانم فدای اسلام»سر دهیم.

وی همچنین تأکید کرد: دنیای استکبار بداند تحت هیچ شرایطی از کمک معنوی به حزب‌الله و مردم مظلوم سوریه کوتاه نمی‌آییم.

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به مقابله 35 ساله جمهوری اسلامی با نظام استکباری آمریکا و برهم خوردن نظم به اصطلاح نوین جهانی آن با استقرار شیوه حکومت دینی یادآور شد: دنیای استکبار به این نتیجه رسیده که ایران اسلامی جزء جدایی‌ناپذیر معادلات جهانی است و باید نظم نوین با دیدگاه‌های ایران اسلامی رقم بخورد.

نایینی همچنین با ذکر نمونه‌هایی از شکست‌های متعدد آمریکایی‌ها در برابر ملت ایران و فرهنگ اسلام ناب متذکر شد: استکبار حتی در حوزه جنگ نرم با بهره‌گیری از ابزار تبلیغاتی خود نظیر ماهواره، اینترنت، شبکه‌های مجازی و..نتوانست کاری از پیش ببرد و همواره در قبال ملت ایران شکست‌خورده‌ای مغموم بوده است.

وی همچنین به مسئله تحریم‌های اعمال شده علیه ملت ایران به عنوان راهبرد دیگر غرب برای تسلیم کردن جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: آنها حتی از تحریم‌های به اصطلاح هوشمند و پیچیده بهره‌ای نگرفتند و با وجود سختی‌ها و فشارهایی که به ملت ایران تحمیل کردند اما نتوانستند ذره‌ای از اراده آنان را در حمایت از آرمان‌ها و حقوق مسلم خود کم کنند.

انتهای پیام/63009/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول