اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

سوریه خط مقدم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است

امام جمعه موقت اهواز سوریه را در خط مقدم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی دانست.

سوریه خط مقدم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد در جمع نمازگزاران اظهار کرد: در حال حاضر سوریه در خط مقدم مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه به تحولات منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: آمریکا در حال پیدا کردن بهانه‌ای برای حمله کشور مسلمان سوریه است.

امام جمعه موقت اهواز به ادعای آمریکایی‌ها در مورد استفاده دولت بشار اسد از سلاح‌های شیمیایی اشاره کرد و افزود: این‌ها دلشان به حال مردم سوریه نمی‌سوزد زیرا در دوران دفاع مقدس خودشان این سلاح‌ها را در اختیار صدام قرار می‌دادند تا به شهرهای ما و برخی از شهرهای عراق مانند حلبچه حمله کند.

وی شعار دفاع از حقوق بشر آمریکا را بسیار مضحک دانست و گفت: همه دنیا فهمیده‌اند این حرف‌ها فقط یک شعار است.

حسن‌زاده اظهار امیدواری کرد که به زودی شاهد پیروزی مستضعفان بر مستکبران در تمام جهان باشم.

وی در ادامه هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و به روان پاک همه شهیدان به ویژه سرداران و 23 هزار شهید گلگون کفن استان خوزستان درود فرستاد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه به اهداف دشمن در حمله به ایران اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان می‌خواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از پای درآورند ولی در دوران هشت ساله دفاع مقدس نه تنها یک وجب از خاک ایران جدا نشد بلکه از اصول و اعتقادات خود نیز عقب نشینی نکردیم.

وی در ادامه برای شهدای دفاع مقدس طلب علو درجات از درگاه خداوند تبارک و تعالی کرد و ادامه داد: یاد و خاطره جانبازان شیمیایی که هر تنفس خود را به انجام می‌دهند را گرامی می‌داریم.

استاد حوزه علمیه اهواز خاطرنشان کرد: به همه آزادگان دوران دفاع مقدس را که سختی‌های اسارت را به جان خریدند و قهرمانانه به کشور بازگشتند نیز درود می‌فرستیم.

وی در ادامه به آغاز سال تحصیلی مدارس ابتدایی و دبیرستان‌ها، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه اشاره کرد و خطاب به مسئولان آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان امانت‌هایی در دست ما هستند که باید هم از نظر علمی و هم از نظر تربیتی پرورش یابند.

حسن‌زاده تاکید کرد: از نظر آموزش و پرورش شاخص‌های خوبی در استان خوزستان وجود دارد و رتبه استان ما در چند سال اخیر ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام/72010/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول