اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

نمایشگاه کتاب یاد یاران در کتابخانه‎های بشرویه برپا شد

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان بشرویه، از برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس هم زمان با هفته دفاع مقدس در کتابخانه‌های ملاعبدالله بشروی و امام جعفر صادق(ع) این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه کتاب یاد یاران در کتابخانه‎های بشرویه برپا شد

نرگس روایتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، یک امتداد زمانی و یک برهه زمانی نبود بلکه گنجینه عظیمی از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های فرزندان ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: با سرمایه‌گذاری در حوزه‎های فرهنگی و تولید کتاب در زمینه دفاع مقدس و تشویق جوانان و نوجوانان به گرایش به سمت این منابع، می‎توان نسل جوان را در تداوم و پیشبرد اهداف متعالی شهدا هدایت کرد.

رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان بشرویه گفت: در این نمایشگاه بیش از 200 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و نیز آلبوم عکس‌های جنگ در معرض دید عموم قرار گرفته است.

روایتی پرداختن به موضوع دفاع مقدس را از رسالت‌های اصلی متولیان کتاب و کتابخوانی دانست و اذعان داشت: بازدیدکنندگان و به ویژه نوجوانان و جوانان با حضور در این نمایشگاه با تازه‌های نشر حوزه‌های انقلاب و دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/69006/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول