اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجمع راویان فتح ملایر خبر داد

آموزش کارگاهی 40 هزار ملایری در بحث جنگ نرم/ فعالیت 40 راوی در ملایر

مدیر مجمع راویان ملایر با اشاره به فعالیت 40 راوی دفاع مقدس در ملایر، گفت: سال گذشته 40 هزار خانواده ملایری آموزش دیدند که بخشی از این آموزش‌ها در حوزه آسیب‌های ماهواره بود.

آموزش کارگاهی 40 هزار ملایری در بحث جنگ نرم/ فعالیت 40 راوی در ملایر

آیت قربانی امروز در حاشیه یادواره شهدای تویسرکان در گفت‌وگو یا خبرنگار فارس در این شهرستان، با اشاره به اینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های انقلاب وظیفه ‌اصلی راویان است، اظهار کرد: انتقال فرهنگ شهید و شهادت باید خیلی هنرمندانه و هوشمندانه باشد تا نسل جوان به راحتی بتوانند با این مهم ارتباط برقرار کنند.

وی عامل اثرگذار بودن راویان را مطالعه و تحقیق و پژوهش در حوزه جنگ دانست و تأکید کرد: راویان به دنبال مبالغه و اغراق در بیان رویداد جنگ به مردم نباشند، بلکه باید حقایق را بر اساس مستندات به مخاطبان خود ارائه دهند.

مدیر مجمع راویان فتح در ملایر تأکید کرد: روایت‌کنندگان دفاع مقدس با بروز توانمندی‌ها و آماده کردن خود از همه حیث می‌توانند این فرهنگ غنی را به نسل تشنه فرهنگ و معارف دفاع مقدس، انتقال دهند.

وی با تأکید بر اینکه راوی باید خودش اهل عمل باشد، گفت: راوی برای موفقیت خود باید به چهار مؤلفه سواد، سلیقه، سوز دل و سلامت مجهز باشد.

قربانی به تشریح گزینه سلامت پرداخت و یادآور شد: سلامت هم باید در گفتار و هم در رفتار راوی نهادینه باشد زیرا نوجوان و جوان ابتدا به عمل راوی نگاه کرده، سپس الگوی‌گیری می‌کنند.

وی بخشی از برنامه روایت رشادت ملت ایران را یادآوری و تذکر به خود راوی دانست و اضافه کرد: برنامه‌های گرامیداشت شهدا قطعاً تاثیر زیادی بر دل‌ها و افکار دارد.

مدیر مجمع راویان فتح در ملایر درباره راهکار مقابله با هجمه نرم دشمن اظهار کرد: اگر اعتقادات دینی در خانواده‌ها تقویت شود بنیان خانواده در مقابل هجوم نرم دشمن مقاوم ‌خواهد شد.

وی آموزش والدین در قالب کانون‌های مشاوره و برنامه‌های کارگاهی برای حفظ بنیان خانواده و سلامت همه‌جانبه جوانان و نوجوانان را شیوه‌ای راهبردی در جنگ نوین دشمنان دانست.

قربانی در پایان با اشاره به فعالیت 40 راوی خواهر و برادر جبهه‌ای و غیر جبهه‌ای در ملایر، خاطرنشان کرد: سال گذشته در قالب کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌های ملایری 40 هزار نفر نیرو آموزش دیدند، که بخشی از این آموزش‌ها در حوزه آسیب‌های ماهواره است.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول