اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ششمین جشنواره شعر بسیج در قزوین پایان یافت

ششمین جشنواره شعر بسیج قزوین که توسط سازمان بسیج هنرمندان این استان برگزار شده بود، پایان یافت.

ششمین جشنواره شعر بسیج در قزوین پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اختتامیه ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین صبح امروز با حضور مسئولان استانی از جمله مدیرکل و معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، استادان شعر مانند علیرضا قزوه، امیر عاملی، اسماعیل سکاک و شعرا در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

در این جشنواره استادان شعر مانند علیرضا قزوه، امیر عاملی و اسماعیل سکاک پیرامون شعر مطالبی را بیان کردند و سپس اشعار خود را سرودند.

ششمین جشنواره شعر بسیج در استان قزوین با موضوع‌های بیداری اسلامی، انتظار، مضامین آئینی، اجتماعی، اصول خانواده و سبک زندگی اسلامی و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس برگزار شده است.

جشنواره یاد شده در سه گروه سنی 12 تا 18 سال، 19 تا 35 سال و 36 سال به بالا برگزار شده است.

سه داور که شاعر نیز بودند آثار ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین را بر مبنای فرم، محتوا، زبان و اندیشه داوری کردند.

در پایان ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین از 14 نفر به عنوان برگزیده این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

سپیده کریمی با شعری به نام تب انتظار، حسام حاجی مولایی با شعری به نام بیداری، سکینه صالحی با شعری به نام غزل رضوی، علی‌اکبر فرامرزی با شعری به نام کم آورده، اسدالله کریمی با شعری به نام یاد شگفت، میثم سمیع‌زاده با شعری به نام انتظار، مجید لواف با شعری به نام قاب عکس از جمله برگزیدگان این جشنواره بودند.

نگارالسادات معصوم‌زاده با شعری به نام سر به زانوی شعر، لعیا محمدی با شعری به نام محشر، اکبر بهرامی با شعری به نام واگذاشتی، صبریه فلاح حسینی با شعری به نام سوگ شعر و حاجیه خاتون حسنی با شعری به نام مورچه از دیگر برگزیدگان جشنواره یاد شده بودند.

در بخش ویژه اختتامیه ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین از امیر عاملی به عنوان هنرمند پیشکسوت و منتخب بخش ویژه مرحوم خلیل عمرانی تجلیل به عمل آمد.

همچنین از خانواده شهید چگینی به عنوان پیشکسوت شعر و شهدای شاعر استان قزوین و از حجت‌الاسلام هاشمی برادر و پدر شهید که خود نیز از شاعران استان قزوین هستند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/77009/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول