اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت

برگزاری همایش سران بسیجی ایلات و طوایف عشایر کهگیلویه و بویراحمد

در دومین روز از هفته دفاع مقدس همایش سران ایلات و طوایف عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

برگزاری همایش سران بسیجی ایلات و طوایف عشایر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و با حضور تعداد زیادی از سران ایلات و عشایر، همایش سران ایلات و طوایف عشایر کهگیلویه و بویراحمد در محل حوزه مقاومت امام علی دشت‌روم یاسوج برگزار شد.

در این همایش که بیش از 150 نفر از بسیجیان و معتمدان سران ایلات و عشایر حضور داشتند، امام جمعه شهر مارگون حضور بسیجیان در این مراسم را نشان‌دهنده آمادگی عشایر برای هرگونه دفاع از میهن اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام علی مصباحی‌نژاد بیان کرد: عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس چنان کارنامه‌ای از خود بر جای گذاشتند که تا همیشه تاریخ این عزت و جوانمردی در اذهان خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع عشایر بسیجی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آن‌چه که دفاع مقدس را ماندگار و جاودان کرد اخلاص و صمیمیتی بود که در نزد عشایر بیش از همه اقشار وجود داشت.

امام جمعه مارگون، عشایر را قشر بصیرتمند جامعه معرفی کرد و یادآور شد: در همه عرصه‌ها به خصوص دفاع مقدس نقش ارزنده عشایر درخشان بوده و پس از جنگ نیز در هر صحنه‌ای که انقلاب نیاز داشته عشایر با همه توان حاضر در عرصه و میدان بوده‌اند.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول