اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس:

نخستین یادواره شهدای بسیج ورزشکار شهرستان بیجار برگزار شد

نخستین یادواره شهدای بسیج ورزشکار شهرستان بیجار در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای بسیج ورزشکار شهرستان بیجار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، نخستین یادواره شهدای بسیج ورزشکار شهرستان بیجار پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و جمع کثیری از مسئولین و بسیجیان ورزشکار این شهرستان در سالن ورزشی امام علی(ع) باشگاه مقاومت برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار در این یادواره ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای والا مقام ایران اسلامی به خصوص شهدای ورزشکار این شهرستان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران و شهداست و برگزاری این یادواره‌ها کمترین کاری است که ما در قبال مردانگی آن غیورمردان می‌توانیم انجام دهیم.

حمید ثقفی با بیان اینکه جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس جدای از وارد شدن خسارت‌های جانی و مالی برکات آشکار و غیرقابل انکار و ارزنده‌ای برای ما ایرانیان در پی داشته است گفت: 8 سال دفاع مقدس موجب شد تمامی مردم ایران اسلامی منسجم و متحدتر شده و در مقابل دشمنان از هر هجمه و تهدیدی با تمام وجود پاسداری کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار اذعان تمامی جهانیان به عظمت و جوانمردی ایرانیان  پس از جنگ را از دیگر ثمرات 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با اشاره به سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مقاومت بی‌نظیر مردم ایران در 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس پایه‌گذار غرور تمام ناشدنی برای ملت ایران اسلامی است.

ثقفی اهداف برگزاری چنین یادواره‌هایی در هفته دفاع مقدس را احیای یاد و خاطره شهدا و آشنا کردن نسل جوان امروز با حماسه آفرینی مردم در دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

این مسئول تصریح کرد: با اجرای چنین برنامه‌های معنوی می‌توان گوشه‌ای از ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو کرد.

به گفته وی، مردمان غیور ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس به تمامی دنیا ثابت کردند که همواره در راه اعتلای ارزش و آرمان‌های شهدا و امام راحل و انقلاب اسلامی دفاع کرده و در آینده نیز همچنان دفاع خواهند کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان بیجار خطاب به جوانان و ورزشکاران بسیجی تأکید کرد: جوانان بسیجی و ورزشکار ادامه دهنده راه شهدا باشند و در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت‌طلبی و ایثارگری به عنوان نمایندگانی میان جوانان تلاش نمایند.

ثقفی در پایان اذعان کرد: دشمنان به دنبال کم رنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی میان جوانان هستند اما جوانان با آگاهی و سرلوحه قرار دادن فرامین و منویات رهبری و الگوپذیری از شهدا و مطالعه وصیت‌نامه آن بزرگمردان مهر خاموشی بر اهداف و خواسته‌های شوم دشمنان خواهند گذاشت.

انتهای پیام/79015/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول