اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

طلبه بسیجی باید هر لحظه آماده مقابله با دشمن باشد

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: طلبه بسیجی باید در هر نقطه‌ و هر لحظه‌ای که نیاز به حرکت جدیدی بود آماده مقابله با دشمن داخلی و خارجی باشد.

طلبه بسیجی باید هر لحظه آماده مقابله با دشمن باشد

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از کاشان، حجت‌الاسلام علی رضایی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه‌های بسیج طلاب شهرستان‌کاشان جنگ امروز جمهوری اسلامی ایران با دنیای استکبار را در فضای مجازی و جنگ سایبری دانست و اظهار داشت: دشمن در جنگ‌های نرم‌‌افزاری ‌خود با ایجاد شبکه‌های به ظاهر دینی، اعتقادات جوانان میهن اسلامی را نشانه رفته است.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های بسیج طلاب در سراسر کشور یکی از مهمترین مراکزی به شمار می‌روند که می‌توانند در جنگ نرم‌افزاری با دشمن در صف نخست مقابله ایستاده و بهترین عملکرد را در این میدان داشته باشند.  

به گفته وی، طلبه بسیجی علاوه بر درس و بحث باید در تمامی حوزه‌های اعتقادی و دینی بهترین الگوی جوانان میهن اسلامی باشد.

این مسئول با تأکید بر لزوم تقویت رابطه مردم و روحانیت افزود: برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، ارتباط بین روحانیت و طلاب با اقشار مردم در جامعه به دلیل ارتباط و حلقه اتصال که با حوزه معرفتی و دینی در این عرصه وجود دارد وظیفه سنگین طلاب و روحانیت را در دفاع از ارزش‌ها دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه طلبه و روحانی بسیجی ضمن اینکه باید در حوزه درس و بحث بهترین باشد، باید تبعیت کامل از فرمان رهبری را نیز در دستور کار قرار دهد ابراز داشت: این امر به آن جهت است تا در هر نقطه‌ای که نیاز به حرکت جدیدی برای مبارزه با دشمن داخلی و خارجی شد در کنار مردم آماده مقابله با دشمن باشد.

دو هزار نفر طلبه و روحانی در 13 پایگاه حوزه بسیج طلاب حوزه‌های علمیه منطقه کاشان، آران و بیدگل، قمصر، نیاسر و برزک فعالیت دارند که از این تعداد حوزه بسیج طلاب در منطقه کاشان دارای تعداد 9 حوزه بسیج طلاب برادران و سه حوزه بسیج طلاب خواهران است.

لازم به ذکر است؛ شهرستان کاشان تنها شهرستان غیر مرکزی در کشور است که برخوردار از حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون است چراکه حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیت فقط در مراکز استان‌ها ایجاد می‌شود.

شهرستان کاشان و آران و بیدگل تاکنون 103 شهید طلبه و روحانی را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/2406/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول