اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه جنوب‌غرب کربلا:

بسیج و عشایر روحیه مقابله با استکبار را دارند

فرمانده قرارگاه جنوب‌غرب کربلا گفت: نیروهای مسلح و نیروهای بسیج و عشایر با روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی توانایی مقابله با استکبار را دارند.

بسیج و عشایر روحیه مقابله با استکبار را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمد دانش‌پژوه پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس مردم و مسئولان به تکلیف شرعی خود عمل کردند و پاسداری از آرمان و ارزش‌های دفاع مقدس را همواره مدنظر داشته‌اند.

وی افزود: آنچه که ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رساند، رهبری امام خمینی(ره) و استقامت مردم بود که امروز نیز باید دنباله‌رو همان مسیر معنوی و الهی باشیم.

فرمانده قرارگاه جنوب‌غرب کربلا تصریح کرد: با امام راحل، شهدا، فرمانده کل قوا و مردم میثاق می‌بندیم که راه شهدا و کسانی که با عزت جان خود را بر کف اخلاص نهادند، ادامه دهیم و در این مسیر هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای انتظامی، بسیج و عشایر به‌عنوان نیروهای مسلح با روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی توانایی مقابله با استکبار را دارند و امروز جهانیان این مسئله را به خوبی درک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس صبح امروز در اهواز برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان، آیت‌الله شفیعی، آیت‌الله حیدری، جمعی از روحانیون و مسئولان استانی و فرماندهان ارشد نیروهای لشکر 92 زرهی خوزستان، نیروهای دریایی، هوایی و زمینی، هوافضای سپاه و ارتش، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده‌های شهدا حضور داشتند.

در مراسم رژه نیروهای مسلح در خوزستان، بخشی از توانمندی و تجهیزات نظامی و دفاعی خوزستان به نمایش گذاشته شد و یگان‌های نمونه پیاده و محمول نیروهای نظامی و انتظامی استان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/72001/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول