اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس خبر داد

ارسال بیش از 2800 اثر به جشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس با اشاره به استقبال بی‌نظیر هنرمندان از جشنواره عکس «طرفه هنر» گفت: بیش از دو هزار و 800 اثر به جشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس ارسال شده است.

ارسال بیش از 2800 اثر به جشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان فارس، حجت حسنی در مورد جشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس «طرفه هنر» اظهار داشت: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها موجب ایجاد یک رقابت سالم و متعهد و ارتباط و تعامل بین هنرمندان می‌شود.

وی برگزاری جشنواره عکس «طرفه هنر» را موجب شناسایی نخبگان و شناخت پتانسیل و توانمندی موجود در رشته عکاسی فارس دانست و ادامه داد: در واقع این‌گونه گردهمایی‌های هنرمندان عکاس که به صورت دوسالانه انجام می‌شود، بهانه‌ای برای جمع شدن هنرمندان با افکار مختلف، تمرین کار جمعی و به رخ کشیدن توانمندی عکاسان است.

این فعال فرهنگی گفت: برگزاری جشنواره عکس موجب تولید محصولات فرهنگی با موضوعات متنوع برای استفاده در مناسبت‌های مختلف سال می‌شود.

حسنی تصریح کرد: بسیج توانمندی‌های خود را با برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها نشان می‌دهد چراکه جشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس باعث تولد دوباره و زنده شدن عکس و به نوعی به رخ کشیدن هنر عکاسی استان فارس در کشور و همچنین ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان عکاس فارس شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس موضوعات انتخاب شده برای جشنواره عکس «طرفه هنر» را از نیازهای اساسی جامعه و مورد علاقه عکاسان دانست و خاطرنشان کرد: این موضوعات باعث شور و نشاط بین جامعه عکاسان شده که البته به دلیل اطلاع‌رسانی مناسب، موضوعات جشنواره به جامعه هنری و عکاسی معرفی شد، از این رو افراد بسیاری در این جشنواره شرکت کردند.

حسنی اذعان داشت: تنوع موضوعات موجب تنوع مخاطبان و حضور بی‌نظیر شرکت‌کنندگان به ویژه اساتید و چهره‌های فارس در جشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس «طرفه هنر» شد.

انتهای پیام/2448/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول