اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ می‌دهد

برگزاری یادواره شهدای بسیجی دانشجوی استان همدان

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری یادواره شهدای بسیجی دانشجوی سراسر استان در شش ماه آینده خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای بسیجی دانشجوی استان همدان

ایوب حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تعداد 120 شهید بسیجی دانشجو در استان همدان شناسایی شده که قرار است یادواره‌هایی برای این عزیزان در سراسر استان برگزار شود تا دانشجویان و همچنین عموم مردم با آنان آشنا شوند.

وی تصریح کرد: شناسایی و معرفی شهدا، به ویژه شهدای دانشجو نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی دانشجویان دارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان همدان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به بیان برنامه‌هایی که در طول این هفته برگزار می‌شود پرداخت.

حضرتی گفت: در پنج دانشگاه اصلی استان، شامل دانشگاه‌های آزاد اسلامی، فرهنگیان، ملی ملایر، علوم پزشکی و بوعلی سینا، یادمان شهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول هفته دفاع مقدس تعداد 10 عنوان برنامه در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود، افزود: برگزاری مراسم جشن و استقبال از دانشجویان جدیدالورود در 16 دانشگاه و سرکشی از تعداد 15 خانواده معظم شهید در طول هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سازمان است.

حضرتی در ادامه سخنان خود دانشگاه را مرکز تحول و نقش‌آفرین در مقاطع مختلف عنوان کرد و گفت: با این دیدگاه که دانشگاه مرکز تحول در مقاطع مختلف نظام و انقلاب است باید به فضای دانشگاه‌ها بیش از پیش توجه خاص داشت.

وی اظهار داشت: تشکل‌ها باید برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل در بستر دانشگاه بصیرت دانشجویان را افزایش دهند.

حضرتی افزود: همان‌گونه که دانشجویان دیروز در زمان جنگ به بهترین صورت ولایت‌پذیری خود را به رخ جهانیان کشیدند و با شهادت آزادی را به میهن هدیه دادند اکنون نوبت دانشجویان امروز است که با تبعیت از آنان و ولایت در سنگر علم و دانشگاه به وظیفه سنگینی که برعهده دارند به خوبی عمل کنند.         

انتهای پیام/2499/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول