اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان زنجان خبر داد

اعطای کمک‌های بلاعوض به مخترعان

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان زنجان از اعطای کمک‌های بلاعوض به مخترعان خبر داد.

اعطای کمک‌های بلاعوض به مخترعان

علی رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره کوهساران جشنواره شمال‌غرب کشور است اظهار داشت: این جشنواره توسط بنیاد ملی نخبگان و بنیادهای ملی استانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سومین دوره جشنواره کوهساران امسال در اردبیل برگزار شد، افزود: دوره پیش ‌استان زنجان میزبان این جشنواره بود.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان زنجان با تاکید بر حضور موفقیت‌آمیز مخترعان استان زنجان تصریح کرد: از استان زنجان 23 طرح در این دوره حضور داشت که 15 طرح توانست توجه داوران را به خود جلب کرده و مورد تایید بنیاد قرار بگیرد.

این مسئول از ارسال 150 اختراع در این دوره از جشنواره خبر داد و اضافه کرد: این اختراعات بیشتر در زمینه مکانیک، برق،‌ شیمی، پلیمر، مواد و کشاورزی بود.

رمضانی به تسهیلات ویژه این بنیاد برای نخبگان اشاره کرد و متذکر شد: برای مخترعین کمک بلاعوض 3 تا 5 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و برای مخترعان که حداقل سهمشان در اختراع 30 درصد یا بیشتر باشد و مدرک کارشناسی داشته باشند می‌توانند از تسهیلات سربازی بنیاد بهره‌مند شوند.

وی به بحث تجاری‌سازی اختراعات اشاره و عنوان کرد: بهمن ماه امسال در تهران جشنواره نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود که فرصت مناسبی است تا مخترعان در حضور شرکت‌های بین‌المللی به جذب سرمایه بپردازند تا از اختراعات آنها حمایت شود.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول