اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار:

عرصه پیش‌رو عرصه جهاد علمی و فرهنگی نخبگان ایران اسلامی است

کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای عرصه پیش رو را عرصه جهاد علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برشمرد.

عرصه پیش‌رو عرصه جهاد علمی و فرهنگی نخبگان ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با انتشار بیانیه‌ای عرصه پیش رو را عرصه جـهاد علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برشمرده است که با حرکت نخبگان علمی در این عرصه در راستای منویات مقام معظم رهبری می‎‎توان به سنگرهای پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی دست یافت.

در این بیانیه آمده است: سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور طلیعه یکی از تابناک‌ترین و افتخار آمیزترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران بوده و فرصتی برای بازخوانی چگونگی شکستن تابوی شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های استکباری برابر قدرت معنویت و اراده انقلابی نسل امام خمینی (ره) به شمار می‌رود.

این بیانیه می‌افزاید: با گذشت 25 سال از پایان پیروزمندانه دفاع مقدس هشت‌ساله ملت ایران برابر جبهه متجاوزین به میهن اسلامی، آثار و پیامدهای مقاومت حیرت‌انگیز رزمندگان غیور اسلام امروز در عرصه بسیاری از تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای هویدا شده است به گونه‌ای که تحت تاثیر گسترش نهضت بیداری و مقاومت اسلامی، حامیان صدام جنایتکار و در راس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی سخت‌ترین شکست‌ها را متحمل شده‌اند.

در ادامه بیانیه بسیح اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار آمده است: اکنون عرصه جهاد درحوزه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است و ملت ایران پس از پایان جنگ تحمیلی نشان داد که با آن روح متعالی و کسب تجارب ارزشمند و با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود درحال گذر از پیچ تاریخی سرنوشت‌سازی است که می‌تواند وی را به بلندترین و رفیع‌ترین قله‌های عزت و افتخار برساند. به همین دلیل با تأسی به معارف ارزشمند 8 سال دفاع مقدس گام در عرصه پرتلاطم پیشرفت و توسعه همه جانبه گذاشته و در این راه با کارشکنی‌ها و توطئه‌های فراوان روبرو است.

این بیانیه می‌افزاید: اما ملت ایران با صبر و تلاش، همچون گذشته با حرکت در مسیر ولایت خواهد توانست سنگرهای علم و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند و به قله تعالی و پیشرفت دست پیدا کند.

اساتید بسیجی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار بار دیگر با آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تجدید میثاق می‎کند.

در پایان، آغاز سال جدید تحصیلی را به جامعه دانشگاهیان کشور و خصوصاً دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار تبریک گفته و امیدواریم سالی پر از خیر و برکت و موفقیت در عرصه‌های علمی و نوآوری و تهذیب و تعالی علمی و معنوی برای ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/75007/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول