اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مبتکر قمی خبر داد

اختراع کمربند خوش‌نشین ویژه زائران خانه خدا

مبتکر قمی از اختراع وسیله‌ای به عنوان کمربند خوش‌نشین برای آسایش حجاج در این سفر معنوی خبر داد.

اختراع کمربند خوش‌نشین ویژه زائران خانه خدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این روز‌ها حال و هوای مردم جور دیگری است و از آنجایی که کاروان‌ها بار خود را بسته‌اند تا سفر عشق را آغاز کنند و روانه خانه خدا شوند در چشم هر کسی که جزء زائران است شور و شوقی عجیب موج می‌زند و برای این سفر معنوی خود را آماده می‌کند.

همه مسافرانی که قرار است راهی سرزمین وحی شوند در تدارک هستند تا بتوانند از این سفر معنوی بهره کافی را ببرند و در این سفر با آرامش باشند.

حضور در مدینه و مکه برای هر کسی آرزوی بزرگی است تا به این مکان زیبا برود و با خدای خویش به نیایش بپردازد.

علاوه بر داشتن آرامش روحی در این سفر داشتن جسمی آرام و بدون خستگی و کسالت از اهمیت بسیاری برخوردار است چون باعث می‌شود بهتر به زیارت و عبادت این مکان‌های معنوی پرداخت.

احمد استاد مبتکر قمی که همراه با امیرحسین حاجی‌غلامی با ذهنی خلاق ایده‌ای با عنوان کمربند خوش‌نشین ارائه داده که به واسطه آن مشکلات جسمی و احتمال بروز درد در ناحیه کمر و پا کاهش می‌یابد.

وی درباره اختراع خود می‌گوید: کمربند خوش‌نشین دارای شماره ثبت اختراع 5567 بوده و برای نخستین‌بار به تعداد محدود تولید شده است تا در صورت استقبال مردم به تولید انبوه برسد و در اختیار حجاج قرار بگیرد.

استاد با بیان این‌که این کمربند برای حجاج بسیار مناسب است، بیان می‌کند: کمربند خوش‌نشین برای استفاده در مناسک حج است و این وسیله دارای طراحی طبی و فوق‌العاده زیبا جهت استفاده درمکان‌هایی که نیاز به نشستن روی زمین می‌باشد، دارد.

وی می‌افزاید: طراحی این کمربند به شکلی است که برای خانم‌ها و آقایان در هر سایز و سنی قابل استفاده بوده و وزن کم و حمل آسان آن باعث راحتی بیشتر استفاده کننده می‌شود که قطعا افراد با یک‌بار استفاده، طرفدار این کمربند راحتی می‌شوند.

این مبتکر خاطرنشان می‌کند: در مناسک حج علاوه بر این‌که روح آدمی صیقل پیدا می‌کند باید جسم انسان نیز آرامش داشته باشد تا اعمال به راحتی انجام شود و زائر هیچ‌گونه ناراحتی احساس نکند.

استاد ادامه می‌دهد: این کمربند فوق‌العاده در زمان‌های طولانی مخصوصا در افراد دارای وزن بالا باعث آرامش در نشستن به شکل چهار زانو می‌گردد چرا که معمولا این افراد در این نوع نشستن اذیت می‌شوند و به دلیل سنگینی فشار زیادی موقع نشستن به پا و کمر وارد می‌شود.

وی با اشاره به طراحی منحصر به فرد کمربند خوش‌نشین می‌گوید: این محصول باعث می‌شود تا فشار وارده بر مهره‌های پایین کمر از بین برود و حجاج دیگر از مشکل کمردرد رنج نبرند و با فراغ بال و آسایش هرچه بیشتر به انجام اعمال بپردازند.

این مبتکر قمی تاکید می‌کند که این کمربند حجاج محترم را از خستگی در هنگام دعا و نیایش باز می‌دارد و با خوش‌نشین، حجاج می‌توانند از این سفر روحانی، دعا و نیایش در هنگام حج لذت ببرند و این محصول را به دیگران نیز توصیه کنند.

انتهای پیام/2258/ط40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول