اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری مطرح کرد

آمادگی مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد برای تعامل با نخبگان سیاسی

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس از آمادگی تعامل و هرگونه نشست با نخبگان سیاسی استان برای رفع شبهات خبر داد.

آمادگی مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد برای تعامل با نخبگان سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری ظهر امروز در حاشیه تغییر و تحول مدیریتی در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در ارتباط با انتخاب استاندار در مجمع نمایندگان استان راهکار را نشان دادیم.

وی افزود: شما می‌دانید که برای نمونه گرایش سیاسی من و غلامرضا تاجگردون چیست و هر یک در چه مجموعه سیاسی قرار داریم ولی آمدیم و هم‌سوگند شدیم که گرایش‌های سیاسی را در این موضوع کنار بگذاریم.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص افزود: قول دادیم که خط مشی سیاسی را برای تهران بگذاریم و هنگامی که به استان می‌آییم تنها به دنبال خدمت به مردم استان فارغ از نگاه‌های سیاسی باشیم.

بزرگواری افزود: وقتی که نمایندگان استان از بین همه گزینه‌هایی که مد نظر داشته‌اند به همراه وزارت کشور روی گزینه‌ای توافق می‌کنند که همه شرایط را داشته باشد کار نو و جدیدی است و البته این به معنای نداشتن شرایط از سوی گزینه‌های دیگر نیست.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس تصریح کرد: از توانمندی فرزندان استان هرگز غافل نمی‌شویم و با جدیت به همراه سایر همکاران در مجلس و مجمع نمایندگان قصد داریم نسبت به استفاده از آنها توسط وزرا و مسئولان ارشد کشور در سایر مسئولیت‌های مهم تلاش شود.

بزرگواری افزود: باید از برخی بد اخلاقی‌ها که متأسفانه توسط بعضی رسانه‌ها ایجاد شده خارج شویم و به همین خاطر همه نخبگان استان باید دست در دست هم داده و برای اعتلای استان و استفاده از نیروی انسانی توانمند توسط مسئولان کشور هم صدا شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با مخالفین فعلی نشست خواهید داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: ما هیچ گونه مخالفتی نمی‌بینیم و آماده هرگونه نشست با نخبگان هستیم و انشاءالله استاندار جدید که آمد استاندار همه ما خواهد بود همچنان که رئیس‌جمهور متعلق به همه مردم و نمایندگان مردم در مجلس هم متعلق به همه مردم هستند.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول