اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت خراسان رضوی اعلام کرد

ایمنی و سلامت کار در جامعه رعایت نمی‌شود/ شرط جذب نخبگان داخلی

رئیس مرکز بهداشت خراسان رضوی گفت: اگر بخواهیم کشوری را توسعه دهیم، باید ابتدا ایمنی را ارتقا دهیم زیرا مهم‌ترین سرمایه نیروی کار انسانی است.

ایمنی و سلامت کار در جامعه رعایت نمی‌شود/ شرط جذب نخبگان داخلی

رضا سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: اگر کشوری که از نظر اجتماعی و فرهنگی توسعه و رشد نیافته، رها شود هیچ وقت نمی‌تواند پیشرفت کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: باید نیروی کار انسانی را با هوش و پیشرفت بار آوریم و به ایمنی و سلامت آن‌ها توجه کنیم تا بتوانیم ضمن حمایت از کار و سرمایه، کشور را توسعه بخشیم، اما متاسفانه شرایط ایمنی و سلامت در جامعه ما برای کار به خوبی تامین نشده است.

وی در خصوص نبوغ ایرانیان گفت: ایرانیان از هوش و نبوغ کافی برخوردارند، اما باید در محیط کار شرایطی را برای آنان فراهم کرد که نبوغ خود را به خارج از کشور نبرند و در درون کشور خود آنها را نشان دهند.

وی ادامه داد: تا زمانی که برای نیروی کار محیطی سالم ایجاد نکنیم، نمی‌توان توقع داشت که فرد با انگیزه و نبوغ کار کند، همچنین باید به بعد روانی افراد نیز توجه شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: سلامت ابعاد مختلف دارد و برای اینکه جامعه پیشرفت کند باید به همه ابعاد آن توجه شود که مهم‌ترین آن نیروی انسانی و رعایت مسائل ایمنی است.

انتهای پیام/2202/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول