اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ابهر خبر داد

برگزاری 25 جلسه با معتمدین و نخبگان برای انتخاب شهردار ابهر

رئیس شورای شهر ابهر گفت: 25 جلسه برای انتخاب شهردار ابهر با نخبگان و معتمدین شهر برگزار کرده‌ایم.

برگزاری 25 جلسه با معتمدین و نخبگان برای انتخاب شهردار ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا فخیمی بعدازظهر امروز در دیدار با فرماندار و مسئولان قضایی شهرستان ابهر ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات در خردادماه سال جاری اظهار کرد: ما اعضای برگزیده شورای شهر ابهر به دلیل اعتمادی که مردم شهر به ما داشتند از آنها قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم با عملکرد مطلوب خود در شهرستان، نیاز و درخواست‌های مردم را بر اساس ضوابط و قوانین انجام دهیم.

رئیس شورای شهر ابهر با بیان اینکه طی دو ماه گذشته برای رفع مشکلات مردم رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم، گفت: برای این مسئله در مساجد جلسه‌هایی را با مردم داشتیم و 25 جلسه نیز در زمینه انتخاب شهردار ابهر با نخبگان و معتمدین برگزار کرد‌یم.

وی افزود: از 63 نفر کاندیدا برای شهرداری ابهر، پنج نفر معیارهای ما را داشته‌اند که پس از بررسی کامل یک نفر با 25 سال سابقه کار به عنوان شهردار ابهر معرفی خواهد شد.

فخیمی در ادامه لیست اموال شخصی خود، خانواده و اعضای شورای شهر ابهر را به دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان ابهر ارائه داد.

گفتنی است، دیروز در مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر ابهر، محمدرضا فخیمی با کسب 9 رای حائز اکثریت مطلق آرا به عنوان رئیس شورا شد.

همچنین عبدالله عبدی‌پور با کسب 9 رای حائز اکثریت مطلق آرا به عنوان نایب رئیس شورا و حسن کرمی با کسب 9 رای حائز اکثریت مطلق ‌آرا به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

ابراهیم دودانگه نیز با کسب 9 رای حائز اکثریت مطلق آرا به عنوان منشی، سیدعباس عبدی با کسب 9 رای حائز اکثریت مطلق آرا به عنوان نماینده شورای شهر ابهر در شورای شهرستان و مریم گنجی با کسب 9 رای حائز اکثریت مطلق آرا به عنوان نماینده شورای شهر ابهر انتخاب شدند.

انتهای پیام/73002/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول