اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فدراسیون کبدی:

میزبانی کبودراهنگ نمره قبولی گرفت / شناسایی نخبگان کبدی در سنین پایه

نماینده فدراسیون کبدی گفت: میزبانی کبودراهنگ در مسابقات کبدی قهرمانی کشور آبرومندانه برگزار شد به طوری که شرایط و امکانات در حد مطلوبی بود.

میزبانی کبودراهنگ نمره قبولی گرفت / شناسایی نخبگان کبدی در سنین پایه

هوشنگ ساریخانی در حاشیه برگزاری نهمین دوره مسابقات کبدی استاندارد جوانان پسر کشور و انتخابی تیم ملی که در کبودراهنگ برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: این دوره از مسابقات از نظر فنی، در سطح بالایی بود و سطح کیفی تیم‌های شرکت‌کننده نشانگر آمادگی مناسب بازیکنان داشت.

وی افزود: استفاده از بهترین‌های هر استان در قالب تیم‌های منتخب باعث شده تا شاهد حضور بازیکنانی از هر تیم با فیزیک مناسب و قدرت‌ بدنی بسیار خوبی باشیم و این موضوع موجب جذابیت بیشتر مسابقات شد.

مسئول فنی مسابقات قهرمانی کشور با اشاره به اینکه اولویت اصلی فدراسیون پرداختن به تیم‌های پایه در رده‌های مختلف سنی است ابراز داشت: شناسایی و استعدادیابی نفرات زبده در سنین پایه در دو بخش دختران و پسران در دستور کار هیئت‎های استانی قرار گرفته تا پشتوانه خوبی برای تیم‌های ملی در رده‌های مختلف باشد.

به گفته وی در این مسابقات از بین 150 ورزشکار حاضر در تیم‌ها، 25 نفر با نظر کمیته فنی و با استفاده از نظرات مربیان تیم‌ها شناسایی و برای حضور در اردوهای تیم‌های ملی دعوت خواهند شد.

ساریخانی اضافه کرد: با وجود زمان کمی که برای میزبانی مسابقات کبودراهنگ در اختیار بود با همکاری مسئولان شهرستان با کمترین مشکلی مسابقات به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اینکه سالن برگزاری مسابقات، محل اسکان و پذیرایی از تیم‌ها و کمیته اجرایی مسابقات در حد مطلوب بود یادآور شد: هیئت کبدی استان و همچنین شهرستان کبودراهنگ با همکاری سایر ادارات میزبانی خوبی را از خود نشان دادند که جای تقدیر است.

نماینده فدراسیون کبدی کشور در این مسابقه با بیان اینکه شهرستان کبودراهنگ خود را به عنوان یکی از قطب‌های کبدی ایران معرفی کرده، ابراز داشت: حضور تعداد زیادی از کبدی‌کاران در این شهرستان در آینده پشتوانه خوبی برای این رشته در استان و حتی کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات از داوران جوان و خوش‌آتیه استفاده شد اذعان داشت: در این مسابقات سعی شد بیشتر از داوران همدان به خصوص شهرستان کبودراهنگ استفاده شود.

ساریخانی ادامه داد: در این مسابقات داوری خوبی انجام شد به طوری که کمتر اعتراضی را از مربیان و بازیکنان شاهد بودیم.

نماینده فدراسیون کبدی کشور با اشاره به نتایج نهایی این مسابقات خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور 31 استان در شش منطقه برگزار شده بود که در نهایت 12 تیم در کبودراهنگ با هم مبارزه کردند.

وی ابراز داشت: در پایان تیم‌های گلستان و اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و تیم‌های لرستان و تیم میزبان همدان به عنوان سومی مشترک رسیدند.

انتهای پیام/89020/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول