اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

آغاز بازنمایی عملیات نصر 7 در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از دوم تا ششم مهرماه سال‌جاری بازنمایی عملیات نصر 7 در زنجان برگزار می‌شود.

آغاز بازنمایی عملیات نصر 7 در زنجان

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تشریح جنگ و عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نهال نوپای انقلاب در سال 59 درگیر جنگی شد که در آن تمام ابرقدرت‌های غرب و شرق بر علیه نظام جمهوری اسلامی متحد شده بودند.

وی به حمایت‌های استکبار از صدام در عرصه تجهیزات نظامی اشاره کرد و ادامه داد: تدبیر امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مردمی توانست پیروزی انقلاب در جنگ را رقم زند.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی و مردم کشور طی این هشت سال جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند، ادامه داد: رزمندگان اسلام با دفاع خود عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آوردند.

 

وی با اشاره به اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جانانه با ایثار جان خود در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای رژه، برگزاری نمایشگاه و بازسازی عملیات‏های مختلف تاثیر بسیار زیادی در شناساندن دوران دفاع مقدس دارد، افزود: با بازنمایی عملیات‏های مختلف دوران دفاع مقدس با زبان هنر به تصویر کشیده می‏شود.

سردار کرمی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنم و مناسبی برای انتقال باورها، ارزش‌ها، ایثار و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام برای عموم مردم به ویژه نسل جوان است.

وی یادآور شد: دفاع مقدس الگوی تمام عیار برای کشورهایی که به نوعی در زیر سلطه و یوغ استکبار قرار دارند، به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73003/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول