اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به قلم محمد خامه‌یار

«اولین‌های دفاع مقدس» به چاپ پنجم رسید

کتاب «اولین‌های دفاع مقدس» به قلم محمد خامه‌یار که با استقبال گسترده روبه‌رو شده است، به چاپ پنجم رسید.

«اولین‌های دفاع مقدس» به چاپ پنجم رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تعداد صفحات چاپ‌های گذشته این کتاب 400 صفحه بود که در چاپ چهارم به 538 صفحه افزایش یافت و با تکمیل چاپ چهارم، این کتاب در چاپ پنجم با اضافه کردن مطالب جدید به 600 صفحه رسیده است و با جلد گالینگور به چاپ می‌رسد.

کتاب «اولین‌های دفاع مقدس»، یک دایرة‌المعارف کامل از نخستین رویدادهای دفاع مقدس است که دارای 12 فصل بوده و در هر فصل به موضوعات خاصی چون نخستین ابتکار عمل‌ها، نخستین شهدا از هر صنفی، نخستین تجاوزهای دشمن بعثی، نخستین‌های آزادگان، نخستین مسائل پزشکی در جنگ و ... در دوران هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد.

محمد خامه‌یار علت تألیف این کتاب را عمل به توصیه مقام معظم رهبری عنوان کرده است، چرا که ایشان فرمودند «خاطرات جنگ گنجینه تمام نشدنی برای آیندگان است، از همه نگارندگان حوادث جنگ درخواست می‌کنم از ثبت و ضبط جزئیات این دوران غفلت نکنند.»

کتاب «اولین‌های دفاع مقدس» در چهار دوره چاپ با استقبال قابل توجه عموم مردم رو به‌رو شد و در مناسبت‌های مختلف مورد تجلیل قرار گرفت، به طوری که شبکه‌های یک و دو سیما نیز با پخش ویژه برنامه‌هایی به معرفی این کتاب پرداخت.

خامه یار حدود 25 اثر که بخش عمده این آثار با موضوع دفاع مقدس بوده را تالیف کرده است و در حال حاضر نیز معاونت مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم را عهده‌دار است.

انتهای پیام/2258/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول