اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی:

100 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در خوی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی گفت: 100 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

100 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در خوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، سرهنگ پاسدار احد بابازاده عصر امروز در نشستی با اصحاب رسانه خوی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به جایگاه دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: دفاع مقدس، صورت مجروح و پیروز کربلا بود که در آینه تاریخ درخشید و هشت سال بر دشت‌های خونین کربلای ایران اسلامی منعکس شد.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی با تمام جنگ‌افزارها و هر چه در توان داشتند نتوانستند پیروز میدان شوند و این مظلومیت در کنار حقانیت و خطابه‌های حضرت زینب(س) بود که استکبار و یزیدیان را رسوا کرد.

وی ادامه داد: حقانیت رزمندگان و خطبه‌های حضرت امام(ره) توانست پوزه استکبار جهانی و ایادیانش را در جهان بر خاک بمالد.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله‌الحسین(ع) خاطرنشان کرد : به برکت دفاع مقدس بود که امروز تبر اسرائیل نتوانست کمر غزه را بشکند و با تمام تجهیزاتش، حتی وجبی از سرزمین دست خالی را به چنگ آورد و حزب‌الله لبنان، ارتش که شکست‌ناپذیر می‌نامیدندش را با چند عملیات استشهادی، از خاک خود بیرون راند و امروز به برکت دفاع مقدس است که رژیم اشغالگر به‌جای یدک کشیدن نام شکست‌ناپذیر، ننگ نژادپرستی را بر دوش می‌کشد.

وی اظهار داشت: در یک کلام کلمه دفاع مقدس، ترجمه کربلا و قیام عاشورا برای عصر ماشین‌پرستی است و مولود مبارک مقاومت اسلامی را به خاورمیانه جدید هدیه داد.

بابازاده ادامه داد: نسل امروز ما و نسل‌های بعد باید بدانند که جنگ تمام نشده بلکه جنگ دشمن علیه ما با شدت بیشتری در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و علمی ادامه دارد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های سپاه شهرستان خوی در هفته دفاع مقدس، افزود: بیش از 100 مورد برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی در هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان خوی اجرا خواهد شد.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله‌الحسین(ع) به برنامه‌های اجرایی این هفته اشاره کرد و ادامه داد: دیدار فرماندهان و مسئولین با امام جمعه، زنگ پایداری در واحدهای دانش‌آموز ، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، شرکت در نماز وحدت‌بخش نماز جمعه و از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بزرگداشت باشکوه هفته دفاع مقدس در این شهرستان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/61009/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول