اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

اقتدار نظام اسلامی ناشی از فرهنگ دفاع مقدس است

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به افزایش روزافزون اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، آن را ناشی از دفاع مقدس و فرهنگ متعالی آن دانست.

اقتدار نظام اسلامی ناشی از فرهنگ دفاع مقدس است

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان تبعیت از ولی فقیه را عامل کسب موفقیت‌های قابل توجه و دستاوردهای بزرگ دانست و افزود: نمونه این موضوع را می‌توان در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه ایثار رزمندگان در این دوران، ایران اسلامی را الگو کرد، گفت: رزمندگان ایران اسلامی بارها و بارها برای اجرایی شدن فرمایشات امام راحل(ره)، با تمام وجود در صحنه حضور یافتند زیرا التزام به ولایت را جزوی از اعتقادات خود می‌دانستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه جاری و ساری کرد، ادامه داد: این فرهنگ متعالی ضامن سلامت جامعه در برابر انواع و اقسام ترفندها و توطئه‌هاست.

*تبیین پایمردی رزمندگان دفاع مقدس در طول سال

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های این دوران به نسل‌ آینده‌ساز کشور است که باید به طور ویژه مد نظر قرار گیرد.

چهاردولی افزود: امروز دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بهره می‌گیرد پس باید با اشاعه فرهنگ دفاع مقدس، مانع از تحقق اهداف دشمن شویم.

وی خاطرنشان کرد: تبیین پایمردی و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نباید تنها منحصر به یک هفته باشد بلکه باید در طول سال نسبت به اشاعه این فرهنگ در میان جامعه به ویژه نسل جوان اقدام شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش روزافزون اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را ناشی از دفاع مقدس و فرهنگ متعالی آن دانست.

انتهای پیام/89002/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول