اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دفاع مقدس روحیه ایستادگی را به ملت ایران هدیه کرد

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دفاع مقدس روحیه ایستادگی و شجاعت را به ملت ایران هدیه کرد.

دفاع مقدس روحیه ایستادگی را به ملت ایران هدیه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه سی و سومین سالگرد دفاع مقدس در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی اراک اظهار کرد: دفاع مقدس نمودار ارزشمندترین افتخارات ملت ایران اسلامی است که به عنوان افتخاری بزرگ و نماد عزت، سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه در دل‌ها زنده خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال باورها، ارزش‌ها، ایثار و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام به نسل جوان است، ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس درس‌های فراوانی به همراه داشت که می‌تواند برای جوانان آموزنده باشد.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی وحدت، انسجام و یکپارچگی در برابر دشمن در سایه خودباوری و ولایت پذیری را از ویژگی‌های برجسته دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: زنده کردن خاطرات دوران دفاع مقدس راهکار موثری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و می‌توان از این فرصت برای انتقال پیام شهدا به جوانان بهره گرفت.

کریمی تصریح کرد: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ سخت را تجربه کرد و بعد از گذشت این هشت سال وارد جنگ نرمی شد که در آن دشمن به دنبال سست کردن باورها و اعتقاد ملت ایران بوده و در این راه جوانان را نشانه گرفته است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: در زمان جنگ سخت دشمنان به مرکز جغرافیایی و خاکی ما حمله کردند اما امروز در جنگ نرم مرزهای اعتقادی را مورد هجوم و حمله خود قرار داده‌اند که با رهبری و درایت مقام معظم رهبری این جنگ نیز با شکست دشمنان همراه خواهد بود.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: دفاع مقدس آثار و برکات زیادی از ابتدا تاکنون بر همه مردم و اقشار جامعه ایران اسلامی داشته و می‌توان گفت اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی نشأت گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

کریمی با تاکید بر ضرورت انتقال این میراث گرانبها به نسل‌های آینده اظهار کرد: اگر نسل جدید با رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا نباشند نخواهند توانست در حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب بکوشند لذا این امر می‌طلبد رشادت‌ آفرینی‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بازگو شود.

وی گفت: ایثارگری‌های جوانان در دوران دفاع مقدس را باید زنده نگاه داریم تا نسل جدید با دلاوری‌ها و فضای هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شود چرا که عزت و افتخار امروز کشور و ملت ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/87002/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول